Skip to main content

Op 28 januari heeft de KPN monteur op mijn nieuwe adres het internet geïnstalleerd. Hierbij heeft hij ook de oude Experia box meegenomen. Hij heeft daarbij gezegd dat hij het in het systeem zou melden omdat ik ook het verzoek had gehad de oude terug te sturen. 

Nu heb ik ondanks dat toch een herinnering per brief en een mail gehad (vrijdag) om het modem binnen 7 dagen op te sturen, terwijl ik deze dus niet meer in mijn bezit heb en door de monteur afgemeld zou worden.

Als het goed is heb je ook (per mail) een werkbon van de monteur ontvangen waar op staat dij hij de modem meegenomen heeft of geswapt heeft voor een ander modem. Die mail dus heel goed bewaren.

 


Ik heb geen werkbon ontvangen ook niet per mail maar het modem is echt door de monteur meegenomen en  hij zou het ook afmelden in het systeem Kan het dus onmogelijk terugsturen want ik heb het gewoon niet meer.


Vul even je profiel in. Een moderator zal dan vermelden dat het modem is ingenomen en dan hoef je je nergens meer zorgen om te maken. De werkbonnen bij monteurs lopen niet altijd even lekker waardoor het innemen van materiaal misschien  niet juist is verwerkt.


Het profiel is ingevuld.


Goedemorgen @Leen72

Vul even je profiel in. Een moderator zal dan vermelden dat het modem is ingenomen en dan hoef je je nergens meer zorgen om te maken. De werkbonnen bij monteurs lopen niet altijd even lekker waardoor het innemen van materiaal misschien  niet juist is verwerkt.

 Zie dat je jouw profiel hebt ingevuld zoals werd aangeraden. Ik heb hier nu in het systeem aangegeven dat de apparatuur door de monteur is meegenomen.