Skip to main content
Beantwoord

Krijgt mijn modem V10100T04 de update ook nog?

• 22 januari 2025
  • 9 reacties
  • 62 keer bekeken

jacobusja
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Ik heb een modem  V10100T04 krijg ik nog een update of gaat er bij mij de update soms fout

Marcel

Beste antwoord door Jeroen van KPN

We zijn de KPN Experiabox V10 aan het updaten. De update wordt langzaam aan bij steeds meer V10 modems uitgerold ​@jacobusja Het gaat steeds in batches en eerst zijn de V10 aan de beurt zonder extra apparatuur zoals Superwifi

Bekijk origineel

9 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1762 reacties
  • 22 januari 2025

Hallo ​@jacobusja , vaak krijgen de gebruikers van het modem een SMS bericht dat er een update aan komt. Heb je die ook gehad?

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1762 reacties
  • 22 januari 2025

Bovendien zijn er veel problemen met de laatste update, dus ik weet niet of je echt graag die update moet willen 😉

jacobusja
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 49 reacties
  • 22 januari 2025

Ik heb geen bericht nog gehad

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1762 reacties
  • 22 januari 2025
jacobusja schreef:

Dan krijg je nog geen update.

• 13296 reacties
  • 22 januari 2025
jacobusja schreef:

Maar je hebt een SuperWifi, dan ben je nog niet aan de beurt. KPN doet voorlopig alleen modem updates als er geen extra kpn-apparatuur is aangesloten. 

jacobusja
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 49 reacties
  • 23 januari 2025

Bedankt dat wist ik niet

• 13296 reacties
  • 23 januari 2025

KPN is daar ook niet heel duidelijk over. In de aankondiging in Productupates wordt zelfs gezegd dat je na de update Wi-Fi uit moet zetten als je een EW, SW1 of SW2 hebt. Wat ze blijkbaar bedoelen is dat áls je de update hebt gekregen terwijl je nog geen extra kpn apparatuur hebt en vervolgens toch dergelijke apparatuur aanschaft en aansluit, je dán Wi-Fi op je V10 moet uitzetten. Uit een aantal reacties van kpn moderators valt echter op te maken dat als je dergelijke apparatuur al hebt aangesloten voordat de update beschikbaar komt, je dan nog niet in aanmerking komt voor de update.

Wat mij betreft prima, dan kunnen de nog steeds talloze kinderziekten eerst worden opgelost voordat wij aan de beurt komen. Wel jammer voor al die mensen zonder extra kpn apparatuur die nu allerlei problemen ondervinden. 

jacobusja
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 49 reacties
  • 24 januari 2025

Duidelijk antwoord bedankt

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10847 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2025

We zijn de KPN Experiabox V10 aan het updaten. De update wordt langzaam aan bij steeds meer V10 modems uitgerold ​@jacobusja Het gaat steeds in batches en eerst zijn de V10 aan de beurt zonder extra apparatuur zoals Superwifi

Reageer