Er is in de update niets veranderd in de werking van de lampjes. Dus dat wat er voorheen knipperde zou nu ook nog moeten knipperen. Merk je ook verschil als je de V10 eens herstart?
Voor de volledigheid, meer inhoudelijke informatie over wat er in de update allemaal is veranderd lees je hier:
@Erik van KPN Nou, dat klopt niet helemaal. Ik heb hetzelfde als @mstevens sinds de update: statische lampjes. Sterker nog: als de Experia V10 opnieuw wordt opgestart via stekker-eruit-stekker-erin-na-2-minuten of een reset naar fabrieksinstellingen via b.v. de bekende paperclip brandt alleen het power lampje, de rest blijft uit. Na ca. 1 minuut branden plotseling alle lampjes tegelijkertijd en statisch, geen geknipper. Alles werkt wel normaal, dat wel.
Er is in de update niets veranderd in de werking van de lampjes. Dus dat wat er voorheen knipperde zou nu ook nog moeten knipperen. Merk je ook verschil als je de V10 eens herstart?
Voor de volledigheid, meer inhoudelijke informatie over wat er in de update allemaal is veranderd lees je hier:
Ik heb de router herstart via de web interface en handmatig met de knop aan en uit te zetten en het probleem doet zich nog steeds voor.
Ik heb ook gemerkt met een herstart dat de wifi instellingen worden gereset aangezien ik de hoofd wifi netwerk op onzichtbaar heb gezet en 2 extra netwerken appart heb aangemaakt, maar zo te zien na een herstart de hoofd wifi netwerk is van onzichtbaar af en de naam van de tweede is terug gezet met dezelfde naam als de hoofdwifi. De tweede probleem de portforwarding werkt ook niet juist, aangezien de poorten uit zn eigen veranderen wat ik iedere keer handmatig moet veranderen na een herstart + ip reserveren de lijst met apparaten die geserveered stonden zijn niet meer aanwezig in de lijst na een herstart. Dus er zijn sowieso 4 bugs aanwezig in de nieuwe firmware wat ik tot nu toe heb gevonden, en heb een vermoeden 3 ervan heeft te maken dat de modem niet de instellingen juist opslaat en terug laad na een herstart.
De instellingen probleem is indd een bug in het systeem wat al bekend is aangezien ze het in deze thread over hebben wat ik net tegen kwam https://community.kpn.com/modems-123/v10-box-slaat-instellingen-niet-op-na-update-en-na-herstart-624582
Maar de andere probleem met de lampjes zal ook wel een bug zijn wat andere opgemerkt hebben. Hoop dat er snel een update voor beiden problemen komt voornamelijk de instellingen opslaan en behoud probleem.