Skip to main content
Antwoord

Logboek in router instellen, hoe doe ik dat?

• November 13, 2025
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

hoe stel ik logboek in router in. Is mijn wachtwoord gelijk aan kpn wifi wachtwoord Zo nee dan weet ik niet hoe ik router kan benaderen

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Techaron. Welkom op de community! Het wachtwoord van je router is niet hetzelfde als je wifi-wachtwoord. Als je op het linkje hieronder klikt lees je precies hoe je kunt inloggen op een ExperiaBox v10 en waar je het juiste wachtwoord vindt. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

5 reacties

• November 13, 2025

Welke router heb je?

Als je naar http://192.168.2.254 gaat, wat zie je dan?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 13, 2025

V10 

• November 13, 2025

Probeer het eens zonder wachtwoord. Of met wachtwoord inloggen@v10.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 13, 2025

Beste ​@Techaron bij de nieuwste firmware van de V10 bestaat er nu ook een logboek, dat is alleen in te zien en niet aan te passen, waarom zou je ook, het is een logboek dit logt wat er gebeurt.

Als je het inlogscherm van de modem ziet klikken op wachtwoord vergeten en/of wat is het standaard wachtwoord.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Hoi ​@Techaron. Welkom op de community! Het wachtwoord van je router is niet hetzelfde als je wifi-wachtwoord. Als je op het linkje hieronder klikt lees je precies hoe je kunt inloggen op een ExperiaBox v10 en waar je het juiste wachtwoord vindt. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Â