Skip to main content

MijnKPN app en browser accepteren modemwachtwoord niet

• April 11, 2026
  • 6 reacties
  • 24 keer bekeken

Als ik via de app probeer om mijn wifinaam te wijzigen dan moet ik het modemwachtwoord invullen en ik krijg dan de melding dat het wachtwoord niet herkend wordt. Ik heb het wachtwoord nooit gewijzigd (ben pas sinds een week klant). Ook als ik probeer in te loggen via een browser in de modem krijg ik de melding dat het modemwachtwoord niet klopt. En ik type het toch echt goed in… Help!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

6 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Hans191070 . Welkom hier.

Dat is niet zo'n leuke start.   Mag ik vragen welk type modem je hebt?  Er staat vaak een QR code onderop. Kun je daar ook niet mee inloggen?

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 14, 2026

Even wat helder krijgen,  je hebt wel wifi neem ik aan ? en heb je dat wachtwoord gebruikt om te kunnen inloggen op je modem?

Het wachtwoord welke op achterzijde op je modem staat heb je dat ingevoerd?

Als je verbonden bent met het modem dan ben je wel een keer op de een of andere manier ingelogd op het modem 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 14, 2026

Ik probeer om in te loggen met het modemwachtwoord, niet met het wifi wachtwoord. het modemwachtwoord staat op de achterkant van de modem. En ​@Erwin van KPN , ik begrijp niet hoe ik kan inloggen door te scannen. in de app en ook als ik op een laptop probeer in te loggen kan ik alleen een wachtwoord intypen? Niet scannen? Er staat wel een QR op de modem, als ik die scan met de camera van mijn telefoon gebeurt er niets. heb je een ander goed idee? Bedankt !

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 14, 2026

En het wachtwoord voor de wifi die is hetzelfde als op achterzijde van modem?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 15, 2026

Ik gebruik het admin password op de foto. Dat is een ander wachtwoord dan voor de wifi. Is dat goed?

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • April 15, 2026

Het onderste is om in te loggen op modem.

Maar kan je de foto nog verwijderen?? Want nu liggen je gegevens hier open en bloot!!

En anders dat een moderator als hij of zij oplet je foto verwijderdÂ