Skip to main content

Afgelopen donderdag om 17.30 tot vrijdag 07.00 uur een storing geweest van KPN, mijn modem is door de storing stuk gegaan gebeld met klantenservice en ik kon een nieuwe modem ophalen bij de KPN winkel in Zutphen, modem moest opnieuw worden ingesteld dus werd er door de klantenservice een monteur geregeld. Zaterdagmorgen is de monteur langs geweest en heeft alles weer opnieuw ingesteld. Maar nu blijkt dat ik 70 euro moet betalen maar ik heb de storing niet veroorzaakt. Hoe kan dit?

Ik kan niks vertellen over hoe dit kan, daarvoor moet er naar de werkbon gekeken worden en wat er hier is ingevuld. Op deze werkbon staan de kosten ook vermeld en deze bon moet ondertekend worden door de klant. Heeft de monteur deze werkbon niet besproken en de werkbon laten tekenen?


Hoi @Betalen voor storing, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat je je profiel ook al had ingevuld dus ik heb meteen even gekeken. Zo te zien heb je de werkbon op 11 maart in de mail ontvangen. Daarop staat de monteur het nieuwe modem heeft aangesloten en meerdere apparaten met het nieuwe Wifi netwerk heeft verbonden. Daardoor zijn die kosten wel terecht in rekening gebracht. Ook is dat ondertekend zoals NHendriks al noemde.