Skip to main content
Beantwoord

Modem instellingen weg maar port forwarding werkt wél

• January 12, 2025
  • 7 reacties
  • 58 keer bekeken

Hallo allemaal,

Omdat ik mijn portforwarding wil aanpassen, ben ik op mijn modem ingelogd. Tot mijn verbazing zag ik dat daar geen enkele instelling meer zichtbaar was en de portforwarding is weg. Echter alles werkt nog als vanouds.

Zie ook de afbeelding.

Wat gaat er fout, gaat er iets fout en wat nu?

Beste antwoord door Jositi

Ondertussen is het probleem vanzelf weer opgelost…. Geen idee hoe en waarom. Magic happens….

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • January 12, 2025

Er gaat iets mis of bijzonder traag bij het inlezen van je modem data via je browser. Zelfs de datum en tijd zijn nog niet geladen (zie linksboven). Misschien je modem herstarten of later nog eens proberen?

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • January 12, 2025

Of een andere browser proberen.

• Auteur
  • January 13, 2025

Ondertussen heb ik twee keer geherstart maar het effect wordt, ook na wachten, niet anders.

Wat nu?

• Auteur
  • January 13, 2025

En ook een andere browser werkte niet….

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • January 13, 2025

Probeer is een factory reset van het modem. Letop alle instellingen gaan terug naar standard. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jositi, gelukkig is het een weergave fout en werken de prot forwards wel. Wat je nog kunt proberen is de cache van de internetbrowser legen en de cookies verwijderen. Al geef je wel aan dat je ook andere browsers hebt geprobeerd? 

• Auteur
  • Antwoord
  • January 19, 2025

Ondertussen is het probleem vanzelf weer opgelost…. Geen idee hoe en waarom. Magic happens….