Skip to main content

Naar aanleiding van het gebruik van de Wifi manager heeft KPN mij aangeboden mijn Experia V8 om te ruilen voor een KPN BOX 12.

Deze heb ik zojuist opgehaald, maar de modem doet helemaal niets. Geen enkel lampje gaat branden.

De enige mogelijkheid die door een bot werd geboden is een monteur te laten komen. Deze moet je dan wel zelf betalen als het toch aan jou ligt. Lekker dan.

Is er ook een mogelijkheid met iemand van vlees en bloed te praten zodat ik de modem gewoon kan omruilen? Voorlopig heb ik t/m zaterdag anders geen internet, wat o.a. betekent dat ik morgen niet kan werken.

 

 

Er zit een knopje achterop. Is deze wel ingedrukt?


Het witte knopje? Jazeker.


En uiteraard de stroomadapter erin. Brand het groene lampje op die adapter wel?


Als er een lampje op de adapter zit dan brand deze niet. Adapter is wel warm, maw hij krijgt wel stroom.


Zwarte adapter met groen lampje als het goed is. Zal je net zien dat je een kapotte ontvangd.

Ander stopcontact helpt niet?


Toevallig heb ik een soortgelijke adapter liggen. Ingeplugd. Er blijkt wat te gebeuren. 👍🏼


Bedankt Dennis. Het lag aan de adapter. 🎉


Toevallig heb ik een soortgelijke adapter liggen. Ingeplugd. Er blijkt wat te gebeuren. 👍🏼

 

🙏🏻


Bedankt Dennis. Het lag aan de adapter. 🎉

 

AH toppie!! En die adapter van jezelf had je over? Of moet er een nieuwe originele jouw kant op komen?


Ik heb niet zoveel verstand van electrische apparaten, dus ik zou liever over een adapter beschikken die erbij hoort. Diegene die ik nu gebruik is misschien wel 20 jaar oud, zo niet ouder. Dus als er één opgestuurd kan worden, dan graag.


@Mark_nummer_zoveel, je kan even bellen met 0800-0402. Ik denk de snelste weg. Of laat het even weten als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan ga ik er mee aan de slag. 


Dennis, kun je mij ook helpen met het annuleren van de afspraak met de monteur as zaterdag. Op kpn.com/monteur wordt gezegd dat er geen afspraak is gevonden. Misschien nog niet verwerkt?


Dennis, kun je mij ook helpen met het annuleren van de afspraak met de monteur as zaterdag. Op kpn.com/monteur wordt gezegd dat er geen afspraak is gevonden. Misschien nog niet verwerkt?

 

Dat gaat @Bart_Z ook voor je regelen 😁


Profiel inmiddels bijgewerkt. Nummer gebeld voor de adapter, maar morgen pas weer bereikbaar. Dus mocht het niet teveel moeite zijn, stel ik het zeer op prijs als je nog een adapter kunt regelen. 😀

Bedankt voor alle hulp 👍🏼 Kan ik morgen weer thuis werken 😉


Hi @Mark_nummer_zoveel, de monteur is geannuleerd en de adapter is naar je onderweg! 😊