beste mensen ben al heel lang bij telfort nu kpn met internet,vaste tel , mob tel en televisie ,nu had mijn televisie wat storingen wat volgens u helpdesk kwam door dat de ontvanger niet goed met de modem comuniceerde , ze stuurt me een nieuwe modem toe ,zovar zo goed ,ik na het winkelcentrum om de modem aftehalen ,krijg hem niet mee ,alleen als ik mijn oude meteen inlever ,dat betekend dat mijn vrouw een tyd thuis is zonder vaste tel en internet ,en dat willen we beslist niet!!!!! ik wil de nieuwe modem eerst aansluiten , en dan de oude uiteraard terug sturen , net 30 min met uw vriedelijke klantenservice gebeld ,maar die konden dat niet regelen hellaas , kunt u ervoor zorgen dat ik wel mijn nieuwe modem kan afhalen en later de oude kan terug sturen ? of moet ik echt na al die jaren trouwe klant mij orienteren op een andere provider?
Beantwoord
Modem omruilen, ik wil de oude modem niet gelijk retoursturen.
Beste antwoord door sabro
alles opgelost ,medewerker die ik vanochtend aan de lijn had liet me via een pinnetje in het gaatje naast de powerknop van de v10 de modem hard resetten ,daarna werkte alles
hoe simpel kan het zijn iedereen bedankt voor het meedenken
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.