Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, gezien ik met de telefonische klantenservice eigenlijk wel klaar ben.
3 weken geleden heb ik, vanwege meer thuiswerken, een upgrade gedaan van mijn internet abonnement. Omdat het merendeel van mijn apparatuur op wifi6 werkt, dacht ik dit ook voor thuis te kunnen regelen (incl super wifi punten ivm het bereik). De 1e dame die ik aan de lijn kreeg had alles netjes geregeld en ik kon bij de KPN winkel in Maastricht mijn modem gaan omruilen. Dus met de trein richting Maastricht, om vervolgens daar te horen dat ze helemaal geen modems op voorraad hebben en dat de voorraad informatie bij de klantenservice onjuist was.
Ok, geen probleem. Dus moest ik bellen met de klantenservice om telefonisch een omruilen te regelen, blijkbaar kunnen ze dat niet in de winkels. De medewerker aan de lijn had me prima geholpen. Vanwege dat mijn huidige modem niet defect is, zou hij het via een andere weg regelen en zou ik binnen enkele werkdagen een mail krijgen met verzend gegevens.
Na ruim 1,5 week wachten op een mail heb ik vandaag maar weer gebeld met de klantenservice. En nu val ik steil achterover... Blijkbaar heeft een 'speciale afdeling' mijn aanvraag voor een andere modem afgewezen? De dame aan de lijn was erg behulpzaam en wilde me ipv een ander modem allerlei extra data abonnementen verkopen, zodat ik van de zomer ook in de tuin met mijn laptop kon gaan zitten (serieus!). Ook kreeg ik de vraag waarom mijn partner en kinderen geen abonnement bij KPN hadden??? Erg professioneel KPN!
De dame zal zeker haar best hebben gedaan, maar kon mij niet verder helpen. Op de vraag waarom ik nu een afwijzing krijg, terwijl ik al een nieuw modem had kunnen hebben als de winkel voorraad had, kon ze me geen antwoord geven.
Als ik het nu goed begrijp dan krijgen nieuwe klanten een nieuwe modem met wifi6, enz. Klanten met een defect krijgen een nieuwe modem. Maar een klant die al tig jaren tevreden klant is?
Is er misschien hier iemand die mij verder kan helpen, of duidelijkheid kan geven?