Skip to main content

sinds gisteren schakelt het modem spontaan volledig uit en gaat weer aan. geeft code 303 en andere codes

dit is meerdere keren gebeurd ong. nu 10 keer. vanochtend weer enkele keren.

 

Wij hebben precies hetzelfde probleem.


Hoi @sjentje en @DimphyG ,

Welk type modem hebben jullie?Hebben jullie koper of glasvezel?


we hebben glasvezel type Sagemcom. maar dat heeft niets met het probleem te maken, dat hij  uitschakelt. probleem zit of bij KPN of in het modem


Valt alleen de TV uit, begrijp ik dat goed?


Wij hebben geen glasvezel en ik heb box 12. Net nieuw gekregen omdat we dachten dat het aan het oude modem lag. Maar het hele modem valt bij ons uit 


alle lampjes aan de voorkant gaan uit. dan geen tv wifi of internet. geeft dan code 303 en code stb-nmc-400. nu tijdens dit gesprek weer 2 keer uitgevallen.  


@DimphyG@sjentje ,

Hoe branden de lampjes op het glasvezelkastje op het moment van de uitval?


heb niet aan glasvezelkastje gedacht, heb nu alle boxen gereset. nu maar even afwachten.


Hallo @sjentje, fijn dat je al met de tips van Martijn197108 aan de slag bent gegaan. Hoe staat het er, na de reset, voor?

 

@DimphyG ik heb de meeste berichten van jou naar je eigen topic verplaatst. Daar zal ik inhoudelijk reageren. 


na alle harde reset en update modem, geen problemen meer gehad.

dus is opgelost

Hallo @sjentje, fijn dat je al met de tips van Martijn197108 aan de slag bent gegaan. Hoe staat het er, na de reset, voor?

 

@DimphyG ik heb de meeste berichten van jou naar je eigen topic verplaatst. Daar zal ik inhoudelijk reageren.