Na een update van ons V10 modem naar firmware versie V10.C.24.10.03 kostte het een uurtje om alle IP bindingen en port forwading regels in te stellen. Echter, bij een herstart van het modem (zowel via de webinterface als via een power cycle) verliest het modem alle instellingen (inclusief het ingestelde wachtwoord). Dat is erg onpraktisch. Hoe kan ik dit voorkomen?
Na een update van ons V10 modem naar firmware versie V10.C.24.10.03 kostte het een uurtje om alle IP bindingen en port forwading regels in te stellen. Echter, bij een herstart van het modem (zowel via de webinterface als via een power cycle) verliest het modem alle instellingen (inclusief het ingestelde wachtwoord). Dat is erg onpraktisch. Hoe kan ik dit voorkomen?
deze update is best een drama. ik krijg die portforwarding steeds weer niet goed.
en idd na aan uit zetten alles weer weg.
Goedemorgen. Dit is inderdaad een bekend probleem en staat inmiddels op de radar bij onze developers. Bedankt voor jullie feedback en ik zou jullie willen adviseren om onze Product Updates te volgen voor de laatste ontwikkelingen.
Je kan je daar ook abonneren zodat je een e-mail ontvangt als er een Product Update gepubliceerd wordt.
Goedemorgen. Dit is inderdaad een bekend probleem en staat inmiddels op de radar bij onze developers. Bedankt voor jullie feedback en ik zou jullie willen adviseren om onze Product Updates te volgen voor de laatste ontwikkelingen.
Je kan je daar ook abonneren zodat je een e-mail ontvangt als er een Product Update gepubliceerd wordt.
is echt vervelend want nu zelfs als ze goed staan heb ik soms wel en soms geen connectie. is echt heel vervelend dat het ook niet stabiel blijft.
hoe snel gaat dit gebeuren, want als ik daar lees duurt het soms maanden voor je een update krijgt! dit is nee bug die eruit moet want het werkt niet. krijgt dat nog voorrang?
Â
Ook hier hetzelfde bij Box 10: na herstarten alle instellingen weer kwijt, alsof je een reset doet naar de fabrieksinstellingen. Heel slecht dit. Zou KPN dit heel snel willen oplossen?
Hoi Rob, het is een hele lastige situatie natuurlijk en ik begrijp je frustratie. Dit is een hele vervelende bug als je een uitgebreide configuratie hebt draaien. Hij staat op de radar van de developers maar ik heb nog geen specifiek tijdskader waarbinnen dit opgelost gaat worden.Â
Ik zou toch even onze product updates in de gaten houden voor de laatste stand van zaken.
Hoi Rob, het is een hele lastige situatie natuurlijk en ik begrijp je frustratie. Dit is een hele vervelende bug als je een uitgebreide configuratie hebt draaien. Hij staat op de radar van de developers maar ik heb nog geen specifiek tijdskader waarbinnen dit opgelost gaat worden.Â
Ik zou toch even onze product updates in de gaten houden voor de laatste stand van zaken.
Als de bug bekend is en jullie als kpn meer en meer mensen met vooral complexe(re) setups zich melden dat de update verkeerd is gegaan (bij mij moest zelfs een modemswap worden gedaan) waarom blijven jullie deze dan toch koste wat het kost pushen?
Â
Ik krijg nu ook weer een update melding, kan ook niet worden gecanceld of op een andere datum volgens helpdesk dus vanavond gaat voor middernacht de stekker er uit. Morgen ben ik zelf vroeg weg en heeft mijn partner een thuiswerk dag, als ze geen internet heeft door weer een mislukte update (en ik ook sowieso settings moet wijzigen aangezien ik de experiabox alleen als modem gebruik en alle routerfuncties via een andere weg laat lopen) dan heeft zij een probleem, dat gaat niet gebeuren.
Â
Ik vind het van een organisatie als KPN bedroevend om dit zo te zien: update pushen, er komen klachten, jullie geven het toe en weten er van en toch blijven pushen zonder de klant de keuze te geven om deze update te weigeren/tijdelijk te blokkeren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.