Skip to main content

Hallo,

Ik heb sinds een p[aar maanden een aansluiting van kpn met een experiabox v10. aan de Experiabox heb ik andere apparaten bekabeld gekoppeld. waaronder

  • computer
  • 2 * een Timecapsule
  • hub voor verlichting

tot gisteren deed het modem goed. Er is een stroomstoring geweest en sindsdien kan ik voor een werkend internet maar 1 uitgang gebruiken. anders werkt het internet  het niet, ook de wifi van Experiabox niet.

testen via de toolbox levert geen resultaat op, want alles werkt aan de buitenkant (met 1 aansluiting doet deze het inderdaad. resetten werkt ook niet

Ik denk dat het aan de modem ligt, maar heeft iemand andere opties?

Alvast bedankt voor het meedenken

 

Rene

@LuusjeR Welkom op het forum. 

Begrijp ik het goed als ik zeg dat je nog maar 1 poort van het modem tegelijk kunt gebruiken? 

En als je meerdere apparaten op de poorten aansluit dat de verbinding dan wegvalt?

Mocht dat inderdaad het geval zijn, zou je dan je forumprofiel willen invullen? 

En zou je hier een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig! 


Klopt,

Ik. Dat had ik .Nu heb ik een Nieuwe modem ontvangen, maar hetzelfde probleem blijft, maar nu met twee aansluitingen. 

 

 


@LuusjeR Het is heel bijzonder dat je met een nieuw modem hetzelfde probleem nog hebt. 

Dan vermoed ik dat het met iets anders in het netwerk te maken heeft. 

Ik zou willen adviseren alle apparaten af te koppelen, en deze 1 voor 1 weer aan te sluiten. 

Als het probleem zich dan weer voordoet weet je door welk apparaat het kan komen.