Skip to main content

Mijn modem werkt niet meer. Dat hebben jullie zelf ook al geconstateerd. Alleen de link die ik krijg van jullie om gratis een nieuwe aan te vragen werkt ook niet. Dus ik zit inmiddels al een week lang zonder internet. Graag zsm oplossen.

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community

Hoi ​@Sabine1004. Welkom op de KPN Community! Helemaal niet fijn dat je al een week lang zonder internet zit. 

We hebben een servicetool waarmee je zelf oude hardware kunt omruilen voor nieuwe apparatuur. Heb je die link al geprobeerd? Daarnaast hebben we momenteel ook een serviceactie lopen waarbij klanten zelf een nieuwe voedingsadapter voor hun modem kunnen bestellen als ze een wegvallende verbinding ervaren. Dat kan via deze tool. Probeer die ook nog even. 

Als dat niet lukt, dan kun je het beste zo snel mogelijk telefonisch contact met ons zoeken. Dan kunnen we dit samen met je onderzoeken en oplossen. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Eindelijk contact gekregen en het klopt inderdaad dat mijn modem niet goed werkt. Inmiddels zit ik al dagen zonder internet en raken mijn mb’s op. Is hier nog in compensatie iets aan te doen? 

Eindelijk contact gekregen en het klopt inderdaad dat mijn modem niet goed werkt. Inmiddels zit ik al dagen zonder internet en raken mijn mb’s op. Is hier nog in compensatie iets aan te doen? 

Neem contact op met de klantenservice, zij zullen u een extra bundel toekennen.

Voor een storing kun je zelf online een vergoeding aanvragen ​@Sabine1004 

Reageer