Skip to main content

Gebeld naar KPN, omdat mijn modem verkleurd (geel) en warm is. Medewerker gaf aan dat dit niet de bedoeling was en wilde een nieuwe modem aanvragen. Dit lukte niet en hij heeft een mail gestuurd naar de betreffende afdeling. Alleen niks meer gehoord!

Welk modem heb je @Joyce.L ?

Ga naar de website van KPN en doe de modem check

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

Vanaf de Experia Box v9 en ouder word je daar een nieuw modem aangeboden.


Experia v10, dus die check geldt daar niet voor. Daarom had ik ook gebeld.


Experia v10, dus die check geldt daar niet voor. Daarom had ik ook gebeld.

Ja, dat is dan inderdaad de aangewezen weg. Ik zou nog een keer bellen met 0800-0402.

De moderators zullen dit topic wel oppakken, maar door de onderbezetting i.v.m. de vakantieperiode kan dat 5 dagen duren. 


Hoi @Joyce.L . Een v10 is het beste modem wat KPN in omloop heeft.

Verkleuren hoeft op zich niks te betekenen. Kun je meer vertellen over dat warm worden?  Hebben we het over ‘heet’ of gewoon ‘warm’ ? En merk je verder ook iets (zoals uitval van diensten o.i.d.)


Hey @Erwin_, 

Dat is gek, want je collega gaf aan dat het niet de bedoeling zou moeten zijn qua verkleuring en warm worden. 
 

ik heb inmiddels een nieuwe modem gekregen, deze werkt prima.

 


Hey @Erwin_, 

Dat is gek, want je collega gaf aan dat het niet de bedoeling zou moeten zijn qua verkleuring en warm worden. 
 

ik heb inmiddels een nieuwe modem gekregen, deze werkt prima.

 

Ik neem aan dat hij/zij dezelfde vragen gesteld heeft als ik.  Je hebt warm en heet. Heet is nooit goed.  Ik heb het volste vertrouwen in de beoordeling van de collega. Blijkbaar was er bij jou een nieuwe nodig.Â