Skip to main content

Ondertussen al discussies van anderen op dit forum gelezen aangaande het niet kunnen inloggen op de KPN Box 12b. Ook ik ervaar het zelfde probleem.

Graag ontvang ik van een persoon van KPN een reactie, en niet de standaard reactie ik in andere topics zie. Want die leveren niet de oplossing, want dat heb ik al geprobeerd. Dus ook ik hoop dat er na zoveel maanden ondertussen een oplossing is. Al zou het zomaar zo kunnen zijn, dat het een firmware fout is, en dan los je dat niet zo gemakkelijk op volgens mij.

Dus ik hoor graag wat de toekomstbestendige oplossing is.

 

Dank, Winfried.

Welkom op de community @WinLin. Welke versie van de software heb je op jouw Box 12 staan? Als he de oude versie is kan je de stappen die hier in het gele vak worden beschreven nog proberen:

Als dat niet werkt kan het met de nieuwe software worden opgelost. Die wordt momenteel in batches geïnstalleerd op aansluitingen waar alleen een Box 12 staat, of een Box 12 in combinatie met SuperWifi2 punten. Als je een andere combinatie hebt komt jouw Box 12 er nog niet voor in aanmerking. Meer over die versie kan je lezen in de Product Updates. Dit is de originele versie van de nieuwe software, er zijn meer updates sindsdien: 

 


Kan je misschien wat specifieker zijn wat je bedoeld met niet kunnen inloggen? Geen toegang tot de hele pagina, geen mogelijkheid om wachtwoord in te vullen, blijft het wachtwoord verkeerd etc etc


Probeer eens de webbrowser Firefox, dit is vaak de oplossing!
Download Firefox voor Desktop – van Mozilla


Hoi ikheetjeff,

Het probleem is dat ik op de Experia box wil inloggen (deze is net nieuw) maar via het admin account en het wachtwoord achter op de box lukt dit niet. Het wachtwoord zou niet correct zijn. Nog nooit erin geweest dus het wachtwoord is ook niet aangepast.

Groet, Winfried.


Hoi ikheetjeff,

Het probleem is dat ik op de Experia box wil inloggen (deze is net nieuw) maar via het admin account en het wachtwoord achter op de box lukt dit niet. Het wachtwoord zou niet correct zijn. Nog nooit erin geweest dus het wachtwoord is ook niet aangepast.

Groet, Winfried.

Dit is een bekende bug, Firefox dit is vaak de oplossing zoals beschreven in me vorige post.
Heb je dat al eens geprobeerd ?


Hello, I also have the same problem. Nothing helps. Only logging in via Firefox did the trick. However, I have a second question. Why, after resetting the modem at the back, does it still remember the old network after turning it on again? Apart from the KPN name...... After a while, the available old network appears. Why does the reset remove it completely?


ik heb dit zelfde probleem. kan niet inloggen op de modem. 192.168.2.254 of http://mijnmodem.kpn/2.0/gui/ werkt niet. Heb het geprobeerd met edge firefox en chrome.

 

 


Reageer