Mijn box 12 heeft niet op alle ethernet poorten internet. eerst werkte het normaal hoe kan dit?
Mijn box 12 heeft niet op alle ethernet poorten internet. eerst werkte het normaal hoe kan dit?
Stof er in gekomen ? Daar waar het stekkertje in gaat bedoel ik.
ZIt er ergens een LEDje (“lampje”) wat aangaat (aan zou moeten gaan) als er een verbinding is ?
in de betreffende aansluiting zat een stekker dus stof lijkt onmogelijk zeker na twee maanden. lampjes branden normaal. de kabels zijn ook nieuw dus dat kan ook niet. Ik kan nog een reset uitvoeren om te kijken of dat helpt. Het is wel vreemd dat de middelste twee normaal werken. Heb de update van de KPN box al uitgevoerd helpt ook niet.
ZIt er ergens een LEDje (“lampje”) wat aangaat (aan zou moeten gaan) als er een verbinding is ?
( nog meer uitleg (nodig ? ) )
Vaak zit er naast een ethernet aansluiting een LEDje wat aan gaat ( of knippert ) bij het aansluiten.
Op die manier kun je mogelijk wat testen en logica ontdekken.
Hi
( nog meer uitleg (nodig ? ) )
Vaak zit er naast een ethernet aansluiting een LEDje wat aan gaat ( of knippert ) bij het aansluiten.
Op die manier kun je mogelijk wat testen en logica ontdekken.
alles werkt verder normaal dus is vreemd. dat het niet werkt kwa signaal alle lampjes doen het gewoon.
Hi
nee nog steeds hetzelfde.
Ik ben niet helemaal een leek maar ik wil weten of er meer mensen last van hebben en wat zij hebben gedaan om het op te lossen. Intussen heb ik gewoon de werkende aansluitingen gebuikt.
Als het lampje wel aangaat maar er geen verkeer komt dart zal-ie wel stuk zijn.
Of is er nog iets per poort in te stellen ? ( in een fritzbox wel ).
Stukgegaan lijkt mij.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.