Skip to main content
Beantwoord

Nieuw wachtwoord instellen voor Experia Box V10

  • 16 September 2024
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

3 dagen terug heeft mijn Experia Box V10 een software-update van KPN gehad. Ik probeerde vandaag in te loggen bij mijn modem en mijn wachtwoord werd niet meer herkend. Dus ingelogd via het standaard-wachtwoord.

Nu lukt het alleen niet meer om het wachtwoord aan te passen. Als ik een nieuw wachtwoord invoer, geeft ie gek genoeg een foutmelding dat er ten minste één cijfer of speciaal teken in het wachtwoord moet zitten. Ook al heb ik cijfers en speciale tekens ingevoerd, de foutmelding blijft. Hierdoor kan ik het wachtwoord niet aanpassen. Zie screenshot.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is? Alvast dank!

 

Er staan een paar ‘vreemde’ tekens in die niet toegestaan zijn @FireMike :

:  \  /

 

 


De vreemde teken die daar genoemd worden zijn de enige vreemde tekens die geaccepteerd worden. U heeft een : in het wachtwoord staan. Is niet goed.


De vreemde teken die daar genoemd worden zijn de enige vreemde tekens die geaccepteerd worden. U heeft een : in het wachtwoord staan. Is niet goed.

en / en \ zijn ook niet toegestaan @Nick83 


Dank voor de wijze raad mensen! Ik had een random wachtwoordgenerator gebruikt, maar niet alle vreemde tekens kunnen dus. Ik heb het wachtwoord aangepast en nu werkt het wel. Opgelost: dank 👍!


@FireMike herstart je modem ook eens. Er zijn meldingen dat de gewijzigde instellingen waaronder het wachtwoord niet meer opgeslagen worden sinds de update. Het modem gaat na aan stroomuitval of herstart weer terug naar de default instellingen.


Reageer