Skip to main content

De software V12.C.23.04.38 op de KPN box. laatste dagen regelmatig dat de internet verbinging eruit vliegt.

Nnadat ik met de router direct koppel is in het laatste uur al 3x de verbinding volledig verdwenen, terwijl ik via kabel geconnecteerd ben. De gehele router is dan niet meer bereikbaar en moet ik herstarten. Deze router is zeer wankel op dit moment. knap vervelend gezien alle telefoons overschakelen naar 4G en mijn NAS constant offline is.

Ziet iemand anders dit probleem ook na de update?

Hi @JEW! Heb je na het updaten van het modem deze nog gereset? Zo ja, hoe lang blijft het netwerk na het resetten stabiel?

Wil je ook lasten weten of naast de NAS er nog andere apparatuur aanwezig is die dit kan veroorzaken? Denk hierbij onder andere aan omvormers van zonnepanelen. 


@Bram_ 

Uiteindelijk heb ik de router 5 min uitgezet.

Na opstarten ging het na een paar minuten vanzelf in een reset. Ik kon hierna niet meer inloggen met mijn pwd. Dus standaard pwd gebruikt op de sticker. En ja volledige reset.

Specifieke config weer met de hand doorgevoerd en sindsdien geen problemen meer.

Lijkt of de update ergens is blijven hangen. Wel opvallend dat de reset vanzelf is gebeurd....


Lijkt of de update ergens is blijven hangen. Wel opvallend dat de reset vanzelf is gebeurd....

Dat ben ik met je eens. Wel goed dat het nu is opgelost. 

Mocht op enig moment hetzelfde issue toch nog een keer spelen, zou je het dan hier willen laten weten? Dan houden we alles op 1 plek. En hoef je niet meer dingen opnieuw uit te leggen. 🙂