Skip to main content

Sinds vandaag heb ik internetverbinding van KPN (ben overgestapt van Ziggo naar KPN). Ik heb hier ook een sms over gehad. 
 

Echter na installatie van de modem blijft het groene internetlampje knipperen. Ik heb klantenservice al gebeld en harde reset toegepast. Helaas lijkt het er op dat ik nu ruim 2 weken moet wachten voor een installateur langs kan komen. Ongehoord lang en zo is het begin als nieuwe klant niet echt lekker.

 

Hier wat foto’s van de aansluiting:


Doe ik wellicht iets fout? Ik heb in principe alleen de modem van Ziggo verwijderd, internetpunten en wifi versterkers niet losgekoppeld. Alle tips zijn welkom om het internet aan de praat te krijgen…

 

groeten,

Teun

Je kunt de 2de dikader nog proberen. Dus de 2 rechtse aansluiting. Als dat ook niet werkt zit er niks anders op dan wachten. Als je de overstapservice hebt gebruik zou de ziggo verbinding nog gewoon moeten werken tot het moment dat de KPN lijn werkend is.


Maakt het dan nog uit of ik rood links of rechts aansluit bij de 2e dikader?


Nee, maakt niks uit.


Sinds vandaag heb ik internetverbinding van KPN (ben overgestapt van Ziggo naar KPN). Ik heb hier ook een sms over gehad. 
 

Echter na installatie van de modem blijft het groene internetlampje knipperen. Ik heb klantenservice al gebeld en harde reset toegepast. Helaas lijkt het er op dat ik nu ruim 2 weken moet wachten voor een installateur langs kan komen. Ongehoord lang en zo is het begin als nieuwe klant niet echt lekker.

 

Hier wat foto’s van de aansluiting:


Doe ik wellicht iets fout? Ik heb in principe alleen de modem van Ziggo verwijderd, internetpunten en wifi versterkers niet losgekoppeld. Alle tips zijn welkom om het internet aan de praat te krijgen…

 

groeten,

Teun

@TeunvH Zijn die internetpunten (?) en wifi versterkers ook van ziggo soms ? Dan moeten die er ook tussenuit. Het beste is een standaard aansluiting te maken dus : Vanaf ISRA punt direct de Box12 aansluiten en de verbinding bekabeld testen. Je bent toch niet toevallig op glasvezel aangesloten ?


Is het nog gelukt de draadjes op de 2 rechter schroefjes aan te sluiten? Gebeurt er dan wel iets?


Nee helaas, rechter kant maakt geen verschil. Heb volgens mij alles geprobeerd. Er staat inmiddels een afspraak met monteur gepland volgende week.


Hoi @TeunvH en welkom op het forum, ook welkom bij KPN! Al verloopt dat laatste welkom minder soepel dan gehoopt. 😅 Als je gebruikmaakt van de overstapservice, dan zou Ziggo moeten blijven werken totdat je verbinding bij ons online is. Werkt Ziggo nog wel? Fijn dat de afspraak met de monteur naar volgende week kon. Mocht je na het monteursbezoek nog vragen hebben, laat het hier gerust weten!