Skip to main content
Vraag

Slechte wifi verbinding, na modemruil helemaal geen internet meer

• April 11, 2026
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik denk zomaar dat mijn probleem al eerder een topic is geweest... ik ben sinds maart weer terug bij kpn (van odido) maar sinds de overstap slecht internet. Kabel en wifi, regelmatig 'verbinding zonder internet'. Pas 2e paasdag na wat resetpogingen contact gehad met klantenservice. Na 2e x contact een nieuwe modem opgestuurd gekregen, vandaag geinstalleerd alleen is er nu helemaal geen internet (snel knipperend groen lampje). Weer gebeld, ligt aan glasvezelaansluiting, dinsdag komt monteur. 

Ik heb er weinig verstand van, maar ik heb echt moeite dit als het probleem te aanvaarden. Anderzijds lijkt t ook niet aan de 2 modems te liggen. Toch ergens een softwareprobleem?

Vraag: wie zou mij online kunnen helpen zodat mogelijk sneller dan dinsdag het internetprobleem is opgelost?

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 11, 2026

Beste ​@Wendy023 heb je van KPN ook een nieuw glasvezelkastje gekregen en gemonteerd op de plek waar eerst de oude Odido glasvezelkast zat?

Heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna herstart en daarna tevens de modem/router herstart?

Kun je eens een foto plaatsen van je huidige glasvezelaansluiting?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 11, 2026

Beste ​@Wendy023 heb je van KPN ook een nieuw glasvezelkastje gekregen en gemonteerd op de plek waar eerst de oude Odido glasvezelkast zat?

Heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna herstart en daarna tevens de modem/router herstart?

Kun je eens een foto plaatsen van je huidige glasvezelaansluiting?

Glasvezel is aangelegd door kpn, buiten én binnen. Alsook t kastje toen mijn abonnement inging (2022). Tussentijds bij ziggo en odido geweest, nu sinds maart terug bij kpn. In maart de rode kabel van kpn gebruikt. Vandaag Jelle vd klantenservice gesproken, hij opperde de rode kabel te vervangen maar tijdens t uitlezen/resetten vd glasvezelkast zei hij dat we ontelbare keren geen internet hadden en de conclusie was dat t glasvezelkastje stuk is.