Skip to main content

"Voordat de software wordt geüpdatet ontvang je van ons een sms en/of e-mail, met ook een link naar een informatiepagina op onze website."

 

De hier genoemde kennisgeving heb ik nooit ontvangen toch heb ik 'ineens' de nieuwe software op mijn Box 12.

 

Nu heb ik de privacy instellingen vrij strikt staan echter verwacht ik dat dit hier geen invloed op zou moeten hebben, word er niks meer gestuurd of is er elders iets misgegaan?

Aanvullend op zich heb ik niks gemerkt van de software wijziging alles bleef werken. Volgens de log zou het inclusief vandaag 4 dagen geleden zijn gebeurd.

Het uitblijven van een sms of email bericht dat verbaasd me het meeste.


Goede communucatie is helaas niet het sterkste punt van een telecommunicatiebedrijf @Rowi. 

 


Hoi @Rowi. . Krijg je wel andere updates van KPN?  (ik vraag dit om te checken of we wel het juiste e-mail adres van jou gebruiken)


Hoi @Rowi. . Krijg je wel andere updates van KPN?  (ik vraag dit om te checken of we wel het juiste e-mail adres van jou gebruiken)

De facturen komen goed binnen en de Nieuws en Tips emails ook. Tevens komen aankondigingen voor werkzaamheden wel netjes binnen via SMS.

 


Dan is het er tussendoor geglipt, @Rowi. . Excuses daarvoor.  

Werkt alles nog wel als vanouds?


In eerste instantie stond er geen tv ontvanger in het overzicht mogelijk omdat deze nog niet aan is geweest op het moment dat ik keek.

 

Verder geen problemen ondervonden ik kwam er achter omdat ik niet kon inloggen via de omweg die met de oude software nodig was. Nu kan dat weer zoals het hoort.

Dus los van de uitgebleven heads up geen problemen. In tegenstelling tot andere topics.


Zowaar nu een bericht via email en een smsje over een update komende nacht.


Zowaar nu een bericht via email en een smsje over een update komende nacht.

Net zoals bij een aantal andere klanten is er geen nieuwe software geïnstalleerd  ik zie wel de melding dat de nieuwe software klaar staat.


Heb je een screenshot voor me, @Rowi. ?


Dit scherm? 

 

 

Als ik op upgrade klik dan begint er iets maar loopt dit blijkbaar niet goed door.

Zie mijn reactie hier 


Zou het vanavond dan echt gebeuren? 


En helaas het is van het ene naar het andere. De grote software wijziging vond onaangekondigd plaats.

En nu twee keer in korte tijd de melding dat er een update komt en niets.


@Rowi. Kun jij je profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven?


@Erwin van KPN ingevuld.


Het valt me op dat ik ook geen direct contact met jouw modem krijg, @Rowi. .  Als de update server tegen hetzelfde issue aanloopt weten we waarom jouw modem nog niet geupdate is. 

Wanneer heb je het modem voor de laatste keer gereset?  Mocht dat recent niet gebeurd zijn wil ik je vragen om de box12 te resetten.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box

 

 


@Erwin van KPN ik zie dat de box12 9 weken 1 dag 17 uur en een paar Minuten Operationeel aangeeft.

 

Dat komt redelijk overeen met het maken van dit topic. De oorzaak moet dan bijna in de nieuwe software zitten, wat dan vreemd is dat de modem/router wel 'ziet' dat er een update klaar staat 


Ter info k zal op een geschikt moment dit weekend de box resetten en dan kijken of de update handmatig lukt.


Zojuist reset toegepast daarna handmatig de update gestart en zowaar heeft de modem/router nu  V12.C.24.05.08


Reageer