Skip to main content

Afgelopen vrijdag met de Klantenservice de afspraak gemaakt om het modem om te wisselen.  Na 30 minuten wachten na doorverbinden naar de Serviceafdeling (?) heb ik op moeten leggen omdat ik weg moest. Vandaag opnieuw gebeld. Bellen is een drama met telkens wachttijden tot 30 minuten. Nu weer iemand gesproken die zou zorgen dat de collega van vrijdag het zou oppakken. Echter was de verbinding weg voordat de definitieve afspraak gemaakt was. Kan iemand van Kpn dit oppakken?

Hoi @Meinona ,

Als je huidige verouderd is kan die hier omgeruild worden: https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

Als het modem niet verouderd is, wat is er mee mis?


Lang verhaal. Omruilprocess staat al in administratie, moet verder in gang gezet worden, maar er is telefonisch geen doorkomen aan.


Okee @Meinona .
Als je je profiel invult, kan een moderator voor je kijken.


Ik kan niet zien wat wel en niet prive is. Heb emailadres al opgegeven.


Misschien kan een moderator mij een email sturen voor de gegevens.

 


Misschien kan een moderator mij een email sturen voor de gegevens.

Dat kunt u vergeten, dat gaat niet gebeuren. 


Ik kan niet zien wat wel en niet prive is. 

Staat er toch gewoon bij?

 


Hoi @Meinona, ik ben mee gaan kijken. 

2 weken terug had je problemen met de lijn. Toen zou er een modemswap plaatsvinden. Maar daarna was de lijn weer goed. Vervolgens lees ik dat je een V10 hebt en een Box 12 wil omdat deze duurzamer is. Volgens mijn gegevens is deze nu aangesloten. Verder zie ik ook geen problemen met de lijn. Daarom kan ik geen modem omruilen.