Skip to main content

ik heb een instelling in de v10a om vanaf het internet bij een systeem te kunnen

lang geleden heb ik op dit forum gezien dat deze instellingen niet stabiel zijn

is dit nog steeds zo?

Ik lees er de laatste tijd niets meer over. Dus ik denk dat het nu goed gaat. Heeft u ook een v10a?


ja, bij mijn valt er telkens een instelling uit ; zijn de bepaalde tips die ik het verleden ooit zag nog steeds valide? dat je een paar instellingen meer aan moest maken?


Welke instelling valt uit?


 

bedankt voor je vraag!


Hoi @elstvn . Wat bedoel je precies met uitvallen? Verdwijnt deze forward dan spontaan en moet je 'm opnieuw aanmaken?


En hoeveel poortforwardings heeft u?


@Erwin_  hij verdwijnt spontaan en moet hem dan aanmaken en @Nick83 ik 1 forwarding, kan het zijn dat er standaard ook iets in staat voor de tv


@Erwin_  hij verdwijnt spontaan en moet hem dan aanmaken en @Nick83 ik 1 forwarding, kan het zijn dat er standaard ook iets in staat voor de tv

Hallo @elstvn als je 1 of meer tv-decoders hebt staan er dus ook altijd 1 of meer forwardings in, die kun je wel verwijderen, maar worden gewoon weer actief.

 


Bedankt @JanD , geloof ik graag , bedankt voor de reply, maar daar gaat het niet over , het gaat over het verwijden van de portforwarding rule die ik op 24/10 heb gedeeld, die verdwijnt spontaan

 


hi @Erwin_ , ik hoop dat je dit snel kunt oplossen, dit issue duurt nu al heel lang.


Hallo @elstvn ik geef gewoon antwoord op jouw vraag:

 kan het zijn dat er standaard ook iets in staat voor de tv

 


hi @JanD , sorry, mijn fout , ik heb het een beetje slordig getypt, het was niet bedoeld als een vraag

(ik heb zelf 1 forwarding rule toegevoegd en die verdwijnt afentoe; daarnaast doet kpn zelf nog dingen met rules voor de TV; daar heb ik niet zo’n last van denk ik, ook niet als ze verdwijnen)


Heel erg vreemd dat die forward verdwijnt.  Je weet zeker dat er geen factory default is uitgevoerd? 

Kun je anders je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan meet ik die lijn ook gelijk even door.


Ik heb inmddels een nieuw modem gekregen. Bedankt voor de hulp.