Had ik ook even last van, maar het herstelde zich vanzelf. Ik vermoed dat er even wat zware achtergrondprocessen draaiden.
Dank voor je bericht. Afwachten maar.
Het blijkt dat via ‘Firefox’ het wél werkt, om een *.pdf te genereren, echter met Safari niet. De knop ‘afdrukken’ werkt dus niet. Aangezien vandaag ook een update van MacOS 15.2 werd uitgerold, is het mij niet helemaal duidelijk waar het nu exact zit.
@XS4-Arjan Heb jij nog een blommig idee wat het zou kunnen zijn?
( ten overvloede ? )
Je kan deze informatie automatisch in een email laten versturen door de firtzbox.
Dan kun je er nog digitaal in zoeken ook.
Thanks @KeesYagi via Chrome doet hij het ook…
‘t zal toch niet weer Safari zijn, met al zijn instellingen??
Ter info: Via Edge, Chrome en Firefox lukt het wel… toch weer een Apple dingetje
Ter info: Via Edge, Chrome en Firefox lukt het wel… toch weer een Apple dingetje
Ah ja, dat had ik je zo kunnen vertellen: hier al vaker met Safari gedoe gehad als het gaat om dynamisch opgebouwde webpagina’s. Maar ik reageer al te laat.
Het vreemde is dat alle andere browsers op Apple’s OS verplicht zijn om Webkit te gebruiken, wat de pagina laadt en verantwoordelijk is voor de rendering. Blijkbaar is Apple niet bij machte om de zaken eromheen zelf goed te regelen en kunnen de andere partijen dat beter.
@XS4-Arjan Dank voor je berichtje. Ik heb gisteren hiervan melding gemaakt bij AVM en hadden in hun systeem al één eerdere melding staan. Vandaag supportgegevens gestuurd, dus ik hou jullie en de community op de hoogte van de ontwikkelingen.
@Eric van Uden Werk jij nog bij AVM? Herken jij dit?
Vanmiddag email gehad van AVM dat er, n.a.v. mijn supportaanvraag en toegestuurde informatie, e.e.a. wordt geanalyseerd. Ik hou jullie op de hoogte.
Dank voor het delen van de info hier op de community @driemaster
@Eric van Uden Werk jij nog bij AVM? Herken jij dit?
Ik werk er nog steeds Ik heb iets dergelijks voorbij zien komen en had het vandaag zelf ook op mijn IPad (18.2) Bij mij komen bepaalde symbolen niet door. Als ik mij niet vergis wordt er al aan gewerkt. Even geduld. Bij Chrome nergens last van.
Allen,
Inmiddels terugkoppeling ontvangen van AVM en deze deel ik met jullie:
“”Het lijkt erop dat er een mogelijkheid is om vanuit de FRITZ!Box op het gedrag in Safari te reageren. Echter zal de oplossing niet snel geïmplementeerd kunnen worden.
Dit betekent dat er een oplossing in een toekomstige update - niet de volgende update - gaat komen.
Tot die tijd kunt u de lijst afdrukken wanneer u een andere browser gebruikt.””
Inderdaad als ik een andere browser dan Safari gebruik, geen last van. Een workaround dus.