Skip to main content

Denken ze bij KPN wel eens na voordat ze een update van het modem uitvoeren? Nu heb ik heel veel werk om 4 IP camera's te port forwarden!  Zonder dat ik afhankelijk ben van Chinese servers.

Dat de nieuwe service buiten beeld valt zou niet moeten kunnen! Ik heb dat regelmatig mat een 1366 x 768 scherm. Hierover heeft KPN ook niet goed nagedacht!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik begrijp je frustratie, ​@wvogel67. Voor we een update uitvoeren, wordt deze natuurlijk uitvoerig getest. Maar soms kom je er pas na het uitvoeren van een update achter dat er toch nog wat problemen inzitten. Daar ben jij nu ook tegenaan gelopen.

Voor we jouw modem overzetten naar de nieuwste software, wordt er een migratiescript gedraaid. Deze slaat al jouw instellingen op met het doel deze terug te zetten als de migratie klaar is. Maar soms loopt dit migratiescript vast en begint opnieuw. Maar dan zijn de instellingen die het script eerder had opgeslagen al weg. Met als gevolg dat je lege instellingen hebt als het modem klaar is met de update. Heel vervelend voor jou natuurlijk, maar kan gebeuren.

Dat een en ander buiten beeld valt is een bug waar aan gewerkt wordt. Het is onhandig, absoluut. De oplossing voor nu is om het beeld in of uit te zoomen.

Reageer