Skip to main content

Ik heb vanaf dag een problemen met iptvbox, directe utp verbinding gemaakt, want via switch ging niet.

Na dat ik mijn unifi ac pro uit het netwerk hebt gehaald ging het beter, behalve dat iptvbox niet via switch werkt. Nu heb ik vandaag mijn experiabox v12 vervangen door een Fritzbox 7590. Alles eerkt nu prima.

Zelfs met aan gesloten unifo ac pro en iptvbox op een switch aangesloten.

Ik wil toch even melden de experiabox v12 voldoet niet aan wat je mag verwachten van een modem.

Ik  verwacht hier toch een reactie van KPN. Ben nu 6 maanden klant heb 2 expriaboxen in huis 3 keer monteur bezoek gehad. 2 keer over vrij genomen. Ik eerlijk gezegt teleur gesteld. Ik word dus verplicht om een extra modem te huren bij KPN om een goed werkend internet te krijg.

Jammer. Zijn er nog gebruikers die nief tevreden zijn over de expriabox v12

Ik heb vanaf dag een problemen met iptvbox, directe utp verbinding gemaakt, want via switch ging niet.

Na dat ik mijn unifi ac pro uit het netwerk hebt gehaald ging het beter, behalve dat iptvbox niet via switch werkt. Nu heb ik vandaag mijn experiabox v12 vervangen door een Fritzbox 7590. Alles eerkt nu prima.

Zelfs met aan gesloten unifo ac pro en iptvbox op een switch aangesloten.

Ik wil toch even melden de experiabox v12 voldoet niet aan wat je mag verwachten van een modem.

Ik  verwacht hier toch een reactie van KPN. Ben nu 6 maanden klant heb 2 expriaboxen in huis 3 keer monteur bezoek gehad. 2 keer over vrij genomen. Ik eerlijk gezegt teleur gesteld. Ik word dus verplicht om een extra modem te huren bij KPN om een goed werkend internet te krijg.

Jammer. Zijn er nog gebruikers die nief tevreden zijn over de expriabox v12


Het is nogal divers wat er bij v12 model gebeurt. Je ziet verhalen dat het prima werkt of dat het juist helemaal mis is. De v12 springt er wel slechter uit tov voorgaande modellen afgaande op dit forum.. De nieuwe software waar men bezig is komt als eerste terecht op de v12. Het moet zich op termijn  bewijzen of de beschreven problemen hiermee worden opgelost.

Als u de v12 nog werkeloos in de kast hebt liggen dan zou ik nog eens een poging wagen als dit op grotere schaal verspreid wordt.

 

Admin: Zie ook onze product updates en onderstaande topic: