Skip to main content

Na het ontvangen en installeren van mijn nieuwe Eperiabox kreeg ik tot mijn verbazing een bericht dat mijn termijnbedrag aangepast werd. Gebeld en een vriendelijke medewerker gesproken. Bleek in het systeem te staan dat ik 2 modems had. (nooit gehad!!) De enige die ik had, heb ik keurig meteen geretourneerd na plaatsing van de nieuwe.

De medewerker paste het aan en mijn termijnbedrag klopte weer. Hij waarschuwde wel dat ik mails ging ontvangen over retoursturen van mijn 2e box. die ik nooit had gehad. Die kon ik negeren. Hij maakte een aantekening in het systeem.

Na die mails kreeg ik echter 2 weken terug zelfs een retourbox thuisgestuurd. Ik braaf negeren. Nu echter weer een mail, wat dwingerder van toon, met de mededeling dat er anders kosten aan verbonden zijn…

Kan dit niet stopgezet worden?? Ik heb nooit een 2e box gehad en dus niets in te leveren!!

Hoi @Renate22, welkom op onze community! Wat onhandig zo!
Deze mails worden automatisch verstuurd. Met de gemaakte aantekening van mijn collega mag je deze mails negeren. Deze mails houden vanzelf op.

Sorry voor het ongemak!


Reageer