Skip to main content

Lampjes op Expedia Box flikkeren WiFi en internet ook service lampje blijft branden na resetten.

bij uithalen adapter uit stopcontact blijf lampje op adapter branden.

krijgt dus blijkbaar voeding via Expedia Box.

 

En wat is de vraag / probleem? 


 Hi @C.a, welkom hier. 

Het is me helaas niet duidelijk wat er aan de hand is. Heb je geen internet meer? Maak je je zorgen over knipperende lampjes? 

Kortom: 

En wat is de vraag / probleem? 

Ik hoor graag van je. 


We hebben in de buurt een bliksem inslag gehad meerdere buren etc hebben alles kapot vooral de KPN kastjes tel en internet bij mij niet maar sindsdien brand het service lampje en zijn de groene lampjes aan het flikkeren heb gewoon internet maar toen ik de router resette bleef het lampje rood en had ik niets meer.

haalde de adapter uit stopcontact maar na zo’n 15 min bleef het groene lampje van adapter gewoon branden wat volgens mij niet zou mogen dat betekend dat hij nog voeding krijg van de router die uit hoort te zijn.

na paar keer aan en uit te zetten ging hij weer werken maar nog steeds service lampje brand.

moet ik hier actie voor ondernemen?


We hebben in de buurt een bliksem inslag gehad meerdere buren etc hebben alles kapot vooral de KPN kastjes tel en internet bij mij niet maar sindsdien brand het service lampje en zijn de groene lampjes aan het flikkeren heb gewoon internet maar toen ik de router resette bleef het lampje rood en had ik niets meer.

haalde de adapter uit stopcontact maar na zo’n 15 min bleef het groene lampje van adapter gewoon branden wat volgens mij niet zou mogen dat betekend dat hij nog voeding krijg van de router die uit hoort te zijn.

na paar keer aan en uit te zetten ging hij weer werken maar nog steeds service lampje brand.

moet ik hier actie voor ondernemen?

Ik twijfel, als alles goed werkt hoef je uiteraard geen actie te ondernemen. Mocht je internet niet werken, bel dan even met ons gratis nummer. 0800 0402, dan kunnen ze live met je meekijken en waar nodig de juiste stappen ondernemen.