Skip to main content
Antwoord

Servicelampje blijft rood op V10

• November 3, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Dag Ik heb een probleem met de Experiabox 10  het service lampje blijft rood branden 

heb hem al diverse keren gereset  volgens de handleiding zou nu ook nog de box niet goed werken 

hoe krijg ik het rode lampje van het service punt nu uit na aansluiten glasvezel ?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Haemers, welkom op onze community! Een rood lampje is niet persé een probleem maar als de telefoon niet goed werkt is een reset wel de juiste stap. Dit kan met het paperclipknopje achterop of via de MijnKPN app. Als dat niet lukt neem dan vooral even contact met ons op. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken! Laat je ons weten hoe t afloopt?

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 3, 2025

Heb je daardoor ook geen internetverbinding ​@Haemers?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 4, 2025

Dat werkt allemaal maar mijn vrouw kan de spellen die met de vaste lijn goed te spelen was er nu problemen mee 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 5, 2025

Hoi ​@Haemers, welkom op onze community! Een rood lampje is niet persé een probleem maar als de telefoon niet goed werkt is een reset wel de juiste stap. Dit kan met het paperclipknopje achterop of via de MijnKPN app. Als dat niet lukt neem dan vooral even contact met ons op. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken! Laat je ons weten hoe t afloopt?