Skip to main content

Er is een tool om via de KPN website op problemen te controleren, deze website gaat als je aangeeft dat je problemen hebt automatisch je modem herstarten. Maar op die pagina word er dus vanuit gegaan dat je beschikt over een Experiabox en geen rekening gehouden met bijvoorbeeld gebruikers van een Box V12 die ook door KPN worden geleverd. Misschien dat KPN dat in elk geval ook eens onder de loep wil nemen…. 

Hallo @veldhuizenhwa , kun je de link van die tool eens plaatsen, wil ik wel eens testen met mijn KPN Box12


@JanD  Deze Hoe herstart of reset ik mijn modem? | KPN ?


Er staat ook onder meer: 1. Start je Experia Box (modem) opnieuw op, en als je het modem wilt laten resetten (vrij zinloos want ik neem aan dat een beetje iemand met verstand van zaken dat zelf al meerdere malen doet) dan staat er:

“Tijdens het resetten van de Experia Box heb je ongeveer 5 minuten geen Internet, Bellen en/of Interactieve TV.”

Het zal vast geen schade toebrengen aan de KPN Box 12 maar het feit alleen al dat KPN dus alleen een ‘zelfhelp’ tool heeft waar alleen maar verwijzing is naar de Experia Box laat m.i. als zien dat je niet echt heel serieus genomen word als gebruiker, dat zou je bij een groot bedrijf als KPN (voormalig staatsbedrijf) echt anders mogen verwachten. 


Hi @veldhuizenhwa!

De Box 12 die je hebt is een Experia Box. We hebben alleen deze alleen een kleine naamwijziging gegeven.

Excuus voor de verwarring. Maar je kan gewoon de servicetool doorlopen met je Box 12! 🙂