Skip to main content
Vraag

Sinds de laatste update zendt mijn V10 geen Wifi meer uit

• April 28, 2026
  • 5 reacties
  • 24 keer bekeken

Tijdens mijn afwezigheid van een paar maanden is er blijkbaar een software update geweest. Nu ben ik ruim twee weken thuis en krijg ik maar geen wifiverbinding op al mijn apparaten. Inmiddels vijf medewerkers van KPN gesproken, maar het is nog steeds niet opgelost. Inmiddels mijn modem ( en een inmiddels ontvangen nieuwe modem) heel veel keren opnieuw opgestart. Stroom eraf, met paperclip in het kleine gaatje, alle kabels eruit, etc.

Het lampje van wireless brandt nog steeds niet. Ook niet na het kleine wifi- knopje ingedrukt te hebben. Al deze handelingen zijn nu tig keer uitgevoerd. Nog steeds geen wifi in huis. 
Al die tijd kijk ik nu tv op mijn iPad via mijn databundel. 
KPN kan mij niet meer verder helpen. Voordat ik MOET overstappen naar een andere Provider hoop ik dat ik hier antwoord krijg.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 28, 2026

Ik snap dat je hier flink van baalt. Eerlijk gezegd heb ik dat probleem nog niet eerder gezien. En welk type modem heb je nu? Nog steeds een v10?? Werkt een bekabelde verbinding wel??

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 28, 2026

Ik heb nog steeds de v10. Op mijn laptop zit geen ethernetaansluiting.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 28, 2026

Begrijp ik het nou goed dat op totaal twee modems het wifisignaal het niet doet??

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 28, 2026

Waar haal je twee modems vandaan? Ik heb gewoon 1 v10 modem

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 28, 2026

Waar haal je twee modems vandaan? Ik heb gewoon 1 v10 modem

Dat schrijf je zelf in je openingsbericht ​@JL26 :

Inmiddels mijn modem ( en een inmiddels ontvangen nieuwe modem