Skip to main content
Vraag

Sinds update valt wifi elke keer weg

• 23 maart 2025
  • 7 reacties
  • 51 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties

Na de laatste update van de kpn heb ik alleen maar problemen. Geen tv slechte wifi. Na uren met de KPN gebeld te hebben werd mijn de monteur geadviseerd voor 100 euro. Het was mijn probleem bij de kpn was niets mis. Vreemd ik heb nooit problemen gehad en nu wel. 
inmiddels doet mij tv het met behulp van maar mijn wifi is bar slecht. Hij valt iedere keer weg.

Ik vind dit jammer van de KPN en ook hun hulp. Het wordt bij mij neer gelegd terwijl er hier niets is veranderd. Dit moet je niet willen. Zo lopen de mensen weg en ik ook. Ik heb nog steeds mijn wifi probleem en weet niet meer wat te doen. 
ik ben erg ontevreden 

7 reacties

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2329 reacties
  • 23 maart 2025

Heeft u al eens alles gereset, en welke apparaten heeft u precies in huis ​@Qrqr ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 23 maart 2025

Jazeker samen met de medewerker van de kpn. Toen deden de tv’s het niet meer. Nu wel heb alleen nog een slechte wifi. Vliedt iedere keer op de 5G en de tv doet het dan ook niet meer

• 3313 reacties
  • 23 maart 2025

Is de tv via WiFi verbonden? Of is die bekabeld aangesloten? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 23 maart 2025

Via wifi verbonden

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 25 maart 2025

Goedemorgen ​@Qrqr , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Enorm balen natuurlijk dat je sinds een update zoveel problemen ervaart. Dat is (vanzelfsprekend) niet de bedoeling van een update en ik begrijp je onvrede. Laten we eens beginnen met de wifi; welk type Experia Box heb je in gebruik? En maak je ook gebruik van wifi versterkers en zo ja, om welk type gaat het dan precies? Verder lees ik dat ook problemen ervaart met het tv kijken en dat je de ontvanger draadloos hebt verbonden. Heb je de mogelijkheid om deze eens bekabeld aan te sluiten? Puur om eens te testen zodat we wellicht alvast wat zaken uit kunnen sluiten. Voor directe hulp kun je hiervoor ook altijd een belafspraak inplannen met onze Helpdesk.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025

Goedemorgen ik heb het zwarte modem. 12. + 2 witte ronde wifi versterkers. Heb al zo vaak alles gedaan ook met de kpn het wordt niet anders. Met name valt boven de wifi iedere keer weg. Daar heb ik 2 tv’s met kabel.

mvg Rita Hempen

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi ​@Qrqr en dank voor de terugkoppeling!

Zou je dit topic eens door willen nemen en kijken of de oplossing die hier wordt aangedragen voor jou ook werkt? Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan het advies om hier een belafspraak voor in te plannen zodat we je hier direct mee verder kunnen helpen!

Reageer