Skip to main content

Hallo

Hier ook nog steeds de SGEJ1000060E  software. Heb wel ergens in okt 23' een sms gekregen maar geen nieuwe software en een melding dat het mislukt  was. Daarna niks meer gezien . Ik heb wel nog 2 experia wifi versterkers zwart . 

Het punt is dat nu vaker of wifi of internet  of beide uitvallen terwijl  de lampjes groen zijn , ik hoop eigenlijk dat het met de update opgelost wordt 

Grz Ruud  

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo

Hier ook nog steeds de SGEJ1000060E  software. Heb wel ergens in okt 23' een sms gekregen maar geen nieuwe software en een melding dat het mislukt  was. Daarna niks meer gezien . Ik heb wel nog 2 experia wifi versterkers zwart . 

Het punt is dat nu vaker of wifi of internet  of beide uitvallen terwijl  de lampjes groen zijn , ik hoop eigenlijk dat het met de update opgelost wordt 

Grz Ruud  

U zult de update voorlopig nog niet krijgen, want u heeft Experia WiFi's. Die werken niet samen met de nieuwe KPN firmware. 


Dankje  voor je reactie nick83.

Is duidelijk,en zullen we helaas maar afwachten,  om extra superwifi,s aan te schaffen vindt ik weer net wat te …

 

 


Dankje  voor je reactie nick83.

Is duidelijk,en zullen we helaas maar afwachten,  om extra superwifi,s aan te schaffen vindt ik weer net wat te …

U had een jaar geleden een Experiabox v8 en problemen met WiFi. Nu een KPN Box 12 en nog steeds problemen met WiFi begrijp ik. Ik denk dat u het ergens anders moet zoeken dan bij een software update...


Toen was het alleen  de WiFi  maar nu ook  soms vast internet,  maar het heeft in het begin goed gewerkt.En kan me niet herinneren  dat er iets veranderd is . 

Het enigste wat ik me kan voorstellen dat het met 1 van de experia versterkers niet goed is   

Na 1 min of zo werkt het ook gewoon weer , maar zou best kunnen.