Skip to main content
Beantwoord

Sticker achterkant Box 12 ontbreekt en ik kan er niet op inloggen

• February 26, 2023
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Sticker achterkant modem ontbreekt Box12, ik heb geen wachtwoord en kan niet inloggen als admin. Help!!!

Beste antwoord door Anonymous

Sticker achterkant modem ontbreekt Box12, ik heb geen wachtwoord en kan niet inloggen als admin. Help!!!

Hallo @StefanEhv , er hoort een sticker op te zitten, morgen even bellen met 0800 0402, dan krijg je en ander modem.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• February 26, 2023

Hoi @StefanEhv ,

Voor wifi kan je de WPS knop gebruiken om toch verbinding te maken.Maar dit is natuurlijk niet echt handig, ik denk dat een omruil het beste is.Een moderator kan dat voor je in gang zetten, vul wel je daarvoor je profiel in.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 26, 2023

Hoe kan dat nou? Hoe komt u aan dat modem? Zo van KPN gekregen? Zonder sticker is dat ding waardeloos. Want KPN weet het wachtwoord niet.

• Antwoord
  • February 26, 2023

Hallo @StefanEhv , er hoort een sticker op te zitten, morgen even bellen met 0800 0402, dan krijg je en ander modem.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @StefanEhv, welkom bij ons op het forum. Wat gek dat de sticker er op ontbreekt, zo horen ze niet verstuurd te worden natuurlijk. Is het inmiddels met bovenstaande tips gelukt, of kunnen wij nog met je meekijken?