Skip to main content

SuperWifi 2 iconen ontbreken in webinterface

• August 22, 2026
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

JanD
Wijsgeer

JanD, blijft bijzonder. Ik heb alles teruggelezen en misschien heb ik het gemist, heb je Chrome ook helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zoals hier wordt aangegeven? Google Chrome verwijderen

Ook niet onbelangrijk, misschien is dit iets voor een eigen topic

Beste ​@Alex van KPN Chrome volledig verwijderd en herstart, nog geeb beeld van de iconen van de SW#2, helaas.

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dank voor het terugkoppelen ​@JanD! Ik heb je laatste bericht even afgesplitst in een eigen topic, dan kunnen we hier verder troubleshooten. Ik kan niet alles uit de product update halen, anders wordt het daar een rommeltje dus ik vat in dit bericht even samen wat je al getest en gedaan hebt: 

Dan zijn ze niet goed gekoppeld, anders zouden ze daar staan. Meestal herstelt dit zich vanzelf. Als het te lang duurt, dan kun je de boel even herstarten met de Herstart Thuisnetwerk optie, ​@JanD.Hallo ​@Erik van KPN , de SW#2 wil niet op de voorpagina verschijnen, zie screendump, maar staat wel goed in de thuisnetwerkpagina en werkt ook goed, zie screendump: 

Via Opera is het wel te zien, dus het ligt aan een instelling binnen Chrome, maar ik weet niet welke.

Beste ​@Jasper van KPN in de incognitomodus werkt het ook niet.

Het werkt niet meer goed sinds de laatste update van de router afgelopen week.

Ik heb ook nog een Chromebook en ga het daar eens proberen.

In de Chromebrowser van de Chromebook wordt wel alles getoond.

Zo, volgens mij heb ik zo alles. Mocht ik toch nog wat gemist hebben. vul het gerust aan in een reactie! 

JanD
Wijsgeer
  • Auteur
  • August 23, 2026

Kort samengevat, de gegevens van de SW#2 op de startpagina ontbreken  sinds de laatste update van de 12.

De SW#2 is goed gekoppeld binnen het thuisnetwerk en werkt ook perfect.

JanD
Wijsgeer
  • Auteur
  • August 23, 2026

De iconen zijn weer zichtbaar, het zat in een instelling in de Chrome browser, ik kan alleen niet meer achterhalen welke.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Topic kan gesloten worden,

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • August 23, 2026

De iconen zijn weer zichtbaar, het zat in een instelling in de Chrome browser, ik kan alleen niet meer achterhalen welke.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Topic kan gesloten worden,

Jammer dat je niet meer precies weet welke instelling het was, maar fijn dat het alsnog opgelost is 👍