Skip to main content
Beantwoord

SW1 punt niet te verwijderen uit de toplogie van mijn KPN Box 12

• September 11, 2026
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Ik heb hier nog een 1 SW1 punt gekoppeld aan de Box 12, deze wil ik verwijderen, door te ontkoppelen.

Echter het sw1 punt blijft op de een of andere manier grijs zichtbaar binnen de topologie.

Hoe is dat sw1 punt uit de topologie te verwijderen? Hopelijk niet via een reset van de box12

Zie afbeeldingen:

Ter opmerking:

SW1-DDB67C-1 en kleine slaapkamer dat is dus 1 SW1 punt en omdat kleine slaapkamer als grijs erin staat wordt het aantal als 6 extenders weergegeven en dat moeten er dus 5 zijn.

Beste antwoord door ivo46

..hier stond een afbeelding welke niet juist was.

Verder heb ik ondertussen nog maar contact met de helpdesk van de KPN en waar ik eigenlijk als bang voor was  is dat er een hard reset gegeven moet worden.

Als de hard reset heeft plaats gevonden, van de box 12 mag NIET de eigen gemaakt ssid en wachtwoord terug komen, gebeurd dit wel dan moet ik weer naar de KPN bellen, omdat anders het grijze sw1 punt weer in de lijst voor gaat komen.

Als de fabrieksnaam en wachtwoord welke achter op de box12 staan wel op fabrieksnaam en wacht woord blijven staan, dan kan ik laptop weer met utp kabel verbinden met de box 12 en mijn eigen verzonnen SSID naam en wachtwoord ingeven.

Hard reset moet echt plaats vinden via achterzijde van de Box 12 dat is het meest betrouwbare .

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 11, 2026

..hier stond een afbeelding welke niet juist was.

Verder heb ik ondertussen nog maar contact met de helpdesk van de KPN en waar ik eigenlijk als bang voor was  is dat er een hard reset gegeven moet worden.

Als de hard reset heeft plaats gevonden, van de box 12 mag NIET de eigen gemaakt ssid en wachtwoord terug komen, gebeurd dit wel dan moet ik weer naar de KPN bellen, omdat anders het grijze sw1 punt weer in de lijst voor gaat komen.

Als de fabrieksnaam en wachtwoord welke achter op de box12 staan wel op fabrieksnaam en wacht woord blijven staan, dan kan ik laptop weer met utp kabel verbinden met de box 12 en mijn eigen verzonnen SSID naam en wachtwoord ingeven.

Hard reset moet echt plaats vinden via achterzijde van de Box 12 dat is het meest betrouwbare .