Skip to main content
Antwoord

Talloze problemen sinds update Experia Box V10

• November 1, 2025
  • 10 reacties
  • 181 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hier ook talloze problemen sinds de update van KPN aan mijn Experiabox v10. Mijn 2 (witte) wifiversterkers opnieuw gekoppeld maar de mijnkpn app geeft vanalles aan wat niet klopt. Wifi op mijn modem staat uit (terwijl de app aangeeft dat er nog steeds apparaten mee verbonden zijn???) dus alles zou via de superwifi versterkers moeten lopen maar die zeggen allebei 0 verbonden apparaten in de app. Waardeloos van kpn!!! Ik heb de klantenservice gebeld en die zeggen doodleuk: ja klopt, het werkt niet goed en ook erg traag maar hulp bieden en naar een oplossing kijken, ho maar!! Via internet ingelogd op mijn modem en daar ziet hij de wifiversterkers helemaal niet!!! 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op community ​@Edje2011, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat jammer dat de wifi bij jou zo van slag is sinds de update van je V10 ☹️
Ik heb een aantal vragen voor je:

• Werkt de wifi nu helemaal niet? Of werkt het wel maar is de weergave in de app en via het menu van het modem erg rommelig en is het daardoor te onduidelijk waar alles nu mee verbonden is?
  • Hoe heb je de wifi op je modem uit gezet? Met het knopje op het modem? Of heb je daarvoor ingelogd op je modem?
  • Waarom heb je er voor gekozen om de wifi op je modem uit te zetten? Met de nieuwe software waar je nu op zit, is dat niet meer nodig. Je modem en SuperWifi punten horen nu gezamenlijk 1 netwerk te vormen. Wat gebeurt er als je de wifi weer aan zet?

10 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Welkom op community ​@Edje2011, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat jammer dat de wifi bij jou zo van slag is sinds de update van je V10 ☹️
Ik heb een aantal vragen voor je:

• Werkt de wifi nu helemaal niet? Of werkt het wel maar is de weergave in de app en via het menu van het modem erg rommelig en is het daardoor te onduidelijk waar alles nu mee verbonden is?
  • Hoe heb je de wifi op je modem uit gezet? Met het knopje op het modem? Of heb je daarvoor ingelogd op je modem?
  • Waarom heb je er voor gekozen om de wifi op je modem uit te zetten? Met de nieuwe software waar je nu op zit, is dat niet meer nodig. Je modem en SuperWifi punten horen nu gezamenlijk 1 netwerk te vormen. Wat gebeurt er als je de wifi weer aan zet?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 10, 2025

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 10, 2025

Heb inmiddels telefonisch contact gehad en problemen zijn deels opgelost. Ik kan nu in ieder geval vooruit maar de app werkt verre van ok.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 11, 2025

Ah, fijn dat het in ieder geval deels op is gelost ​@Edje2011

Als je de app even buiten beschouwing laat, gaat er dan nog iets niet goed? De app is een hulpmiddel, en bevat veel opties en functies die ook via een andere weg te benaderen zijn. Vandaar de vraag, wellicht kunnen we je ook zonder de app verder helpen 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2025

Voor zover ik kan beoordelen werkt alles nu zoals het hoort. Ik heb de wifi van het modem zelf ook weer aan gezet. Dus verdere hulp is op dit moment niet nodig. Het zou fijn zijn als de bugs in de app worden opgelost.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 12, 2025

Mooi dat het met de wifi zelf weer in orde is nu ​@Edje2011!

Wat betreft de app, kan ik aangeven dat deze continue in ontwikkeling is. Kan je aangeven wat er nu nog mis gaat bij jou? Dan kan ik dat aan de ontwikkelaars doorspelen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 12, 2025

Als ik in de app kijk staan alle apparaten aan het modem gekoppeld. Bij de 2 super wifi punten staat: 0 apparaten gekoppeld, ook als ik de wifi van het modem uit heb staan.

Als ik via internet inlog op het modem dan zie ik alleen het modem. De 2 wifi versterkers worden daar helemaal niet weergegeven.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 13, 2025

Ah ja, dat gaat dus om de weergave van de aansluitsituatie. Dank voor het verhelderen, ik maak er melding van bij de juiste mensen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 30, 2025

Een nieuw probleem doet zich nu voor. Van de 2 witte superwifi punten zie ik er maar 1 in de kpn app. Ook als ik via browser inlog op modem zie ik er maar 1. De eerste zie ik wel maar de 2e die boven op de slaapkamer staat zie ik niet. Beiden zijn bekabeld aangesloten en het lampje op beide brandt groen. Het lijkt dus te werken maar ik zie de 2e versterker nergens staan.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 1, 2025

Ah, nog weer een nieuw weergaveprobleem dus 😕 Fijn dat het allemaal wel werkt maar een beetje onhandig dat het niet goed inzichtelijk is zo wat er precies aan is gesloten. Ik maak er weer melding van!