ik viel van stoel toen ik van kpn mijn oude router fritzbox 7581 die ikv al langer dan 5 jaar heb moest terugsturen toen die werd omgewisseld voor een fritzbox 7583. ik ben al 30 jaar KLANT van xs4ALL EN heb nog nooit een router hoeven terugsturen. Ik gebruik ze als accespoint of als secundaire router of als nas
Maar nu staat er in de brief dat vanaf 2025 kpn 100 procent bruikbare materialen wil gebruiken.
Deze intentie van KPN is bewonderenswaardig.
maar de belangrijkste intentie is het milieu te besparen. En dan ziet de som er heel anders uit
Ik lees op marktplaats dat ik 4 kg Co2 uitstoot bespaar als ik deze router 2de handskoop, 20 euro!!
Daarbij komt de uitstoot nog van het retourneren, dat is ook een extra milieubelasting en het opsturen via post.nl door de marktplaats verkoper uit Groningen aar mij , kost nog meer uitstoot c.q. milieubelasting.
Ik lever al mijn oude electronica in de daarvoor bestemde bak bij de doehetzelf winkels al vele jaren, het milieu gaat mij zeer ter harte.
ik heb die router al langer dan 5 jaar , dus is door KPN volledig afgeschreven. Geen verlies in de boeken
Ik heb aangeboden ervoor te betalen , maar dat mag niet , als reden is opgegeven de voorwaarden. geen milieu criterium, financiële redenen zie ook niet, kpn/xs4LL BESPAARD RETOURKOSTEN!!!
Wie kan mij de zin van dit alles uitleggen ?