Skip to main content

Het is bizar hoe lang je moet wachten op een monteur nadat je erachter komt je nieuwe aansluiting in je nieuwe huis het niet doet. Internet aangesloten, lichtje internet knippertā€¦. En meerdere mensen hebben om een monteur gevraagd die zei dat de monteur de glasvezel pas de aansluit aan de wijkkast bij de installatiedatum (er werd mij daarna verteld door iemand dat dat MOEST gebeurenĀ NADAT ik had gevraagd of er een monteur beschikbaar was).Ā 
Ā 

Dat was 2 weken!! Schandalig dat ik erna achter moest komen (terwijl er al een KPN monteur het eerder aangesloten) dat ik geen internet zou hebben voor die periode. Door de goede verhalen die ik heb over KPN geef ik nog een kans om te kijken hoe de situatie zich ontwikkelt. Ik kan hierdoor niet werken en intrekken in het nieuwe huis..

Beste @Frank Li, welkom! Wat rot dit 😞. Daar valt vanuit onze kant dus nog wel een en ander te verbeteren. Ik ga dit zeker intern doorgeven, bedankt voor je feedback! Daarnaast: heb jij wellicht ook mobiele abonnement(en) van ons? Ik kan in dat geval een gratis weekbundel van 100 GB op je nummer zetten. Dan kan je wellicht toch werken vanuit je nieuwe huis. Mocht je dat willen, vul dan je forumprofiel aan met je adres, 06-nummer(s) en evt. klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt.Ā