Skip to main content

Gisteren een nieuw pakket ontvangen van KPN met Experia box V10.

Dit met een speciale antenne erbij zodat we in het buitengebied (camping) nog sneller internet zouden hebben en geen storingen meer in de modems. Zou heel fijn zijn!!

Tv in de woonkamer lukte prima  maar de tweede ontvanger aansluiten lukt niet. Als ik het abonneenummer en de juiste pincode invoer komt er steeds een scherm met: server probleem en abonneenummer of pincode onjuist en een foutcode terwijl dit gewoon goed ingevuld staat.

Hetzelfde als in de woonkamer dus!

Inmiddels heb ik zo'n 6 medewerkers aan de telefoon gehad en de laatste zei dat de snelheid hier zooo laag is dat er geen 1(!!) ontvanger op aangesloten kan worden terwijl deze dus al aangesloten is.

En niemand komt met de oplossing dus.

Er is dus blijkbaar een pakket aangeboden met hogere snelheid en dan zou de snelheid nu dus juist nog lager zijn?? Ik begrijp er niks meer van! Zou nu teruggebeld worden en binnen twee uur een sms krijgen maar ook dat is niet gebeurt! Weet iemand hoe ik dit op los of een alternatief voor KPN?
Het is op een camping en kan hier als provider alleen kpn helaas!!  60euro in de maand voor iets wat niet werkt!!

Hoi @Hannah1966, welkom op het KPN Forum!

Als ik jouw verhaal zo lees, klinkt het inderdaad alsof er te weinig internetsnelheid is om 2 tv-ontvangers aangesloten te hebben. Daar is natuurlijk wel een oplossing voor: Je kunt 1 van de tv-ontvangers omruilen voor een Digitenne ontvanger. Dit werkt alleen wel iets anders dan de tv-ontvanger. Hier lees je alles over Digitenne: https://digitenne.kpn.com/

Bij een internet abonnement van KPN betaal je niet € 18,- per maand, maar alleen € 5,- per maand per Digitenne ontvanger.

Het omruilen van 1 tv-ontvanger voor een Digitenne ontvanger kan je regelen in de MijnKPN app. Maar je mag ons natuurlijk ook bellen op 0800 0402.