Skip to main content
Antwoord

V10 omgewisseld voor V10a en nu werkt niks meer

• September 17, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik had de modem update gehad alles werkte goed alleen geen ip6 klanten service heeft me nieuwe modem gestuurd met oude software nu werkt mijn super wifi doet het niet meer wie weet er een oplossing voor dit probleem 

Software versie is. V1.01.00T04.3 intermediate

@Maja van KPN: Ah, dat is inderdaad nog de oude software ​@pieter6060, en daarnaast een ander type modem dan de V10. Het vervangende modem zou de nieuwe software moeten laden als je de SuperWifi met nieuwe software aangesloten hebt, maar lijkt dat niet automatisch te doen 🤔Zou je hem een handje willen helpen door hem een reset te geven?
Mocht dat geen verschil maken, zou je hier dan een nieuw topic voor aan willen maken zodat we je daar wat gerichter kunnen helpen?

modem is al 4x gereset geen enkel verschil word hier een beetje moe van ben al vanaf 1300 uur bezig heb al 6x gebeld doe nooit geen modem wissel meer te veel problemen nu doet me vaste telefoon ook niks meer staat in modem niet geregistreert

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@pieter6060,

Ik heb je even een eigen topic gegeven, wat enorm ellendig dat dit vervangende modem juist voor meer problemen zorgt 😔
Heeft telefonie het wel gedaan nadat je dit modem hebt geïnstalleerd? Of ging dat direct mis? Wat hebben mijn collega’s van de telefonische klantenservice hier nu precies over afgesproken met jou?

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 17, 2025

Hi ​@pieter6060,

Ik heb je even een eigen topic gegeven, wat enorm ellendig dat dit vervangende modem juist voor meer problemen zorgt 😔
Heeft telefonie het wel gedaan nadat je dit modem hebt geïnstalleerd? Of ging dat direct mis? Wat hebben mijn collega’s van de telefonische klantenservice hier nu precies over afgesproken met jou?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 17, 2025

nee bij nieuwe modem deed telefoon het niet op oude modem wel

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 20, 2025

Is dat nu via de klantenservice wel opgelost ​@pieter6060? Of gaan er nog steeds dingen mis nu? Zo ja, wat werkt er niet op het moment?