Skip to main content
Antwoord

Verkrijgbaarheid van de FRITZ!Box 7590AX

• October 21, 2025
  • 1 reactie
  • 70 keer bekeken

Dirk Brinksma
Nieuwkomer

Hallo,

Ik heb fritzbox 7590 zonder wifi 6 nog, is er een kans dat ik de 7590 ax kan krijgen met wifi 6?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Dirk Brinksma en welkom bij de KPN Community! Goede vraag. Als je nu een FRITZ!Box via ons hebt in je abonnement, dan hangt het van je verbindingstype af. 

Bij het huren van een FRITZ!Box bij KPN zit het zo: 

Heb je een glasvezelaansluiting of VDSL? Dan krijg je de FRITZ!Box 7590 AX. Bij een pairbonding (2 VDSL aansluitingen gecombineerd tot 1) ontvang je de FRITZ!Box 7583.
Mocht je dit aan willen vragen of om willen zetten, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega met je kijken naar de mogelijkheden! 

Laat het hier ook gerust weten als je verder nog vragen hebt. 😄

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Hi ​@Dirk Brinksma en welkom bij de KPN Community! Goede vraag. Als je nu een FRITZ!Box via ons hebt in je abonnement, dan hangt het van je verbindingstype af. 

Bij het huren van een FRITZ!Box bij KPN zit het zo: 

Heb je een glasvezelaansluiting of VDSL? Dan krijg je de FRITZ!Box 7590 AX. Bij een pairbonding (2 VDSL aansluitingen gecombineerd tot 1) ontvang je de FRITZ!Box 7583.
Mocht je dit aan willen vragen of om willen zetten, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega met je kijken naar de mogelijkheden! 

Laat het hier ook gerust weten als je verder nog vragen hebt. 😄