Skip to main content
Vraag

Vraag over aansluiten FRITZ!Box 7590 AX

  • June 8, 2026
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

proostopa
Helper
Forum|alt.badge.img

Aansluiten

5 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 8, 2026

Beste ​@proostopa gaat het om KPN huur of een eigen FB?

 


proostopa
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 8, 2026

"Aansluiten, Vraag over aansluiten FRITZ!Box 7590 AX” is eigenlijk geen vraag, wilde zien of er meer over geschreven was. Op dit ogenblik heb ik een KPN huur maar wil straks (na 1 jaar) er zelf een kopen. De Fritz!Box bevalt me prima en heb ook nog van mezelf de FRITZ!WLAN Repeater 1200 AX er bij "hangen” met 2 antennes extern!


Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@proostopa .  Is er nog speciale info waar je naar op zoek bent?  

(ik huur zelf ook een fritzbox en ‘het beestje’ heeft me nog nooit teleurgesteld.  Dus ik kan me voorstellen dat het jou ook bevalt)


proostopa
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 9, 2026

Ook de Fritz! DECT telefoon👍Heb ook nog een uitbreiding (Repeater mobiel - TP-Link RE450) gemaakt om mijn Erisin ES6772B Android 13 auto radio te kunnen opwaarderen. Die zet ik buiten neer tussen FRITZ!WLAN Repeater 1200 AX en de auto. De TP-Link had ik en zo heb ik geen Simkaartje nodig voor Erisin. 😉

 


Erwin van KPN
Moderator

Wat een geinig ding!