Skip to main content

Hallo beste,

Ik heb een 2 tal vragen: ik ben overgestapt naar kpn mijn abbonoment gaat op 26 juli van dit jaar in,

Nu gaat kpn gebruikmaken van glasvezel, het probleem in echter dat het glasvezel tot in de meterkast ligt en het modem in de woonkamer moet komen te staan.

 

Vraag 1. Ik heb kpn gebeld voor de installatie service, ik ben echter bang dat die me gewoon het modem in de meterkast gaan zetten en met smart wifi punten gaan werken, ik dit wil ik echter niet omdat je daar weer extra voor moet betalen en omdat zo een dingen het bij mij meestal best snel begeven verder liggen er nog geen half jaar gloednieuwe kabels naar boven.

Er ligt echter geen kabel naar de meterkast,

Nu is de vraag of ik kan aangeven dat ik het modem in de woonkamer wil hebben, gezien de meterkast voor mij geen optie zal zijn.

De 2e vraag is: hoeveel moet ik aan kpn betalen voor die installatie monteur gezien ik hier niet echt duidelijk een antwoord op kan vinden.

Hopelijk dat iemand me kan helpen aan de antwoorden.

Groetjes.

Een installatie monteur is in principe gratis, de modem kan in de huiskamer, er moet alleen een netwerkkabel van de meterkast naar de huiskamer gelegd worden, dat kun je zelf regelen of de monteur laten doen tegen de materiaal kosten @Jordy01 .

In goed overleg met de monteur is veel mogelijk 


Reageer