Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik vervanging ExperiaBox v10 voor wifi6?

• September 14, 2025
  • 6 reacties
  • 244 keer bekeken

Ik ben al weer lang lid van kpn en heb nog steeds de oude experia box v10.

Heb het nieuw kpn+  abonnement sinds kort. en merk dat laatste tijd dat de superwifi punten niet optimaal de snelheid doorgeven.

Nu zie ik dat ik op wifi 5 draai.

De box 12 of 14 zijn er al, wanneer kan/mag ik deze ontvangen Kpn.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@jeen83, welkom op onze community! Het wordt hierboven al genoemd maar de V10 is een modem wat we op dit moment nog uitleveren en vervangen. Een modem wordt alleen geruild als deze defect is. Dat gezegd hebbende kun je met je superwifi punten ook wifi6 gebruiken. Heb je dit specifiek ergens voor nodig? Met “normaal wifi” moet je vaak prima internet kunnen krijgen in je hele hui

6 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • September 14, 2025

Alleen als de box v10 defect is krijg je een nieuwe.

Hebben de superwifi punten al de laatste softwareversie?

• Auteur
  • Topper
  • September 14, 2025

Geen idee of ze die hebben, zie nergens een functie of mogelijkheid  om dat te controleren

Leen59
Wijsgeer
  • September 14, 2025

Inloggen op het modem, in thuisnetwerk>topologie een SW aanklikken en dan zie je het bij apparaatinfo staan (dit alles als het modem de KPN software heeft). Kijk anders in de kennisbank op dit forum.

JanD
Superuser
  • September 14, 2025

Beste ​@jeen83 je bent klant bij KPN, geen lid, KPN is geen vereniging. 

Als je de zwarte ronde wifi punten hebt, gebruik je wifi 6.

Zet dan wel de wifi van de V10 uit om optimaal van de wifi6 van de punten te profiteren. 

Je moet natuurlijk ook wel apparatuur hebben die wifi6 ondersteunen.

• September 14, 2025

Alleen als de box v10 defect is krijg je een nieuwe.

De kans is aanwezig dat je dan gewoon weer een v10 krijgt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 17, 2025

Hoi ​@jeen83, welkom op onze community! Het wordt hierboven al genoemd maar de V10 is een modem wat we op dit moment nog uitleveren en vervangen. Een modem wordt alleen geruild als deze defect is. Dat gezegd hebbende kun je met je superwifi punten ook wifi6 gebruiken. Heb je dit specifiek ergens voor nodig? Met “normaal wifi” moet je vaak prima internet kunnen krijgen in je hele hui