Skip to main content

Hallo ,ik heb een box 12 van kpn met firmware SGEJ1000060E ,zijn er nog nieuwere updates?

hoe en wanneer kun je die installeren?

groet Henk.

Zie

Ik kom geen latere tegen. 

https://forum.kpn.com/product-updates


Hallo @Monnik55 

KPN is een klein jaar geleden begonnen met de uitrol van een nieuwe versie van de modem-software: KPN Box 12: Update naar KPN Software V12.C.23.04.38 | Product updates

Dit is een langdurig proces, waarbij gebruikers in batches worden overgezet. Eerst zijn klanten aan de beurt die alleen een KPN Box 12 hebben, later gevolgd door mensen die ook SuperWiFi 2 hebben.

Als je aan de beurt bent ontvang je vooraf een sms en/of e-mail. Tot die tijd blijf je op versie SGEJ1000060E.  Volg het bovenstaande topic en de Product updates voor meer informatie.


Oké bedankt weet ik genoeg

groet Henk


Ik zie dat de laatste reactie inmiddels vier maanden geleden is. Wat is op dit moment de stand van zaken m.b.t. de updates? Ik behoor tot de groep die naast de box12 met versie 60E ook (zwarte) SuperWifi 2 ontvangers heeft.


Ik zie dat de laatste reactie inmiddels vier maanden geleden is. Wat is op dit moment de stand van zaken m.b.t. de updates? Ik behoor tot de groep die naast de box12 met versie 60E ook (zwarte) SuperWifi 2 ontvangers heeft.

Dan zit u achteraan in de rij qua software updates. Eerst krijgen alle modems zonder superwifi de update. Ondertussen heeft de v14 11 dagen terug een update gehad naar software beginnend met 24.04.06.

De v12 zit nu nog 23.15.06 dus lijkt me dat deze ook binnenkort volgt richting die serie.


Bericht gehad dat de software update afgelopen nacht zou plaatsvinden.
Vanmorgen eea gecheckt, helaas geen update ontvangen.
Gebeld met klantenservice, daar wist men geen oplossing voor deze situatie.
Ik wacht t maar even af.