Skip to main content

Gisteren mijn oude modem vervangen met de KPN Box 12. Heel blij mee. Alleen het webinterface werkt niet. Er kan nergens op geklikt worden. Via de app is alles wel te zien, maar ik ben de jongste niet en wil liever alles via de browser zien. Heb al een reset gedaan, meerdere browsers geprobeerdĀ en ook een DNS flush. Heeft er iemand toevallig dit al mee gemaakt?
Ā 

Ā 

Hoi en welkom @ElwinW!

Fijn dat je blij bent met je nieuwe modem 🙂 Nu alleen de webinterface nog. Ik lees dat het niet werkt, goed dat je al verschillende browsers hebt geprobeerd. Hoe staat het er intussen voor? Welke browsers heb je geprobeerd? Maakt het verschil als je je tijdelijke internetbestanden en cookies verwijdert en het dan opnieuw probeert?


Bedankt voor je reactie! Het is inmiddels gelukt. Ik weet niet wat er fout is gegaan en gebruik over het algemeen Safari of Chrome op de Apple iMac. Ik ben erachter gekomen dat het probleem zich voordeed toen ik de mesh wifi ging aansluiten. Door de modem een factory reset te geven, ging alles weer goed.


Bedankt voor je reactie! Het is inmiddels gelukt. Ik weet niet wat er fout is gegaan en gebruik over het algemeen Safari of Chrome op de Apple iMac. Ik ben erachter gekomen dat het probleem zich voordeed toen ik de mesh wifi ging aansluiten. Door de modem een factory reset te geven, ging alles weer goed.

Hi Elwin, fijn om te horen Ć©n dat je hetĀ laat weten! Het helpt in veel gevallen inderdaad goed om een reset te doen, als het modem wat in de war is. Je weet ons hier te vinden als we met je mee kunnen denken.