Skip to main content
Beantwoord

Welke gebruikersnaam en wachtwoord moet ik gebruiken voor mijn eigen router?

• 25 juli 2025
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Wifi Snel
Nieuwkomer

Goedemorgen wie kan mij vertellen hoe ik aan de klant gegevens kan komen om eigen router in te stellen .

Een computer mannetje heeft namelijk de router gereset 

Heb net gebeld naar ks maar kunnen mij niet helpen .

Geef aan dat je je eigen router wilt gebruiken en dat je de PPPoE gebruikersnaam en wachtwoord nodig hebt.

Beste antwoord door Remco van KPN

Ja soms is dit een tikje lastig inderdaad ​@Wifi Snel maar we helpen je hier natuurlijk ook graag. Nog even ter info we hebben een uitgebreide kennisbank maar ook een overzicht van product updates die je kunt volgen.

Post bij verdere vragen in de toekomst gerust nog eens een topic!

Bekijk origineel

5 reacties

• 6293 reacties
  • 25 juli 2025

Deze worden niet gebruikt. Je kan alles invullen, maakt niet uit wat je invult. Dus bijvoorbeeld "kpn" en "kpn" is goed.

Dit topic gelezen? 

Wifi Snel
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 juli 2025

Dankje 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Is het nog gelukt ​@Wifi Snel? Het topic wat Marlon aandraagt zou je inderdaad een heel eind op weg kunnen helpen. Als we nog wat kunnen doen laat het dan weten! 

Wifi Snel
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 juli 2025

Het is gelukt inderdaad beetje vreemd dat kpn medewerkers dit niet weten als je ze belt 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7829 reacties
  • Antwoord
  • 1 augustus 2025

Ja soms is dit een tikje lastig inderdaad ​@Wifi Snel maar we helpen je hier natuurlijk ook graag. Nog even ter info we hebben een uitgebreide kennisbank maar ook een overzicht van product updates die je kunt volgen.

Post bij verdere vragen in de toekomst gerust nog eens een topic!

Reageer