Skip to main content

MY ENGLISH MESSAGE IS BELOW. MY NETHERLANDS IS NOT SO GOOD.

 

Hallo,

Ik heb thuis een Experia Box V10 H369A-modem en zo krijg ik toegang tot internet. Maar ik ben van plan hem te vervangen door mijn eigen router, mijn router is er geschikt voor.

Wanneer ik de Experia-modeminstellingen invoer, is er een sectie "Internetconfiguratie" onder de kop "Internet". Er zijn hier "Gebruikersnaam" en "Wachtwoord". De gebruikersnaam heeft het formaat: "01-01-01-01@internet" maar ik heb hier het wachtwoord nodig. We kunnen het niet zien omdat het een ster heeft. Weet iemand hoe we deze informatie ergens vandaan kunnen halen? Omdat het me om deze informatie vraagt bij het configureren van mijn eigen router.

Misschien is er een standaardwachtwoord.

Dank je,

 

----------------------------------------------------------

 

Hello,

I have an Experia Box V10 H369A modem at home and this is how I access the internet. But I am planning to replace it with my own router, my router is suitable for it.

When I enter the Experia modem settings, there is an "Internet Configuration" section under the "Internet" heading. There are "Username" and "Password" here. The username is in the format: "01-01-01-01@internet" but I need the password here. We can't see it because it's starred, does anyone know how to get this information from somewhere? Because it asks me for this information when configuring my own router.

Maybe there is a default password.

Thank you,

Hallo @Panta 

 

Het maakt niet uit wat je daar invult, je kan b.v. internet invullen.

Op deze pagina kan je documentatie vinden over het instellen van je eigen router:
https://www.kpn.com/service/eigen-apparatuur.htm

In deze bestanden staat de benodigde informatie:

Controleer de technische eisen
Glasvezel Internet (PDF)
VDSL Internet (PDF)

 

Je kan ook in dit topic kijken, dat gaat helemaal over het gebruik van een eigen router i.p.v. de Experiabox: